Vine 1 iunie!

Nu ştiu dacă v-am spus cât de mult sufăr de câte ori dau peste vreun site cu chestiuţe faine de vânzare care ori sunt cu cel puţin un zero mai scumpe decât aş da eu pe ele, ori nu se livrează în România. Ei bine, sufăr destul de mult.

De data asta se livrează în România, ba chiar site-ul este unul românesc. Problema e că sunt scumpe rău, şi dacă nu ar veni vara peste mine în 3 săptămâni (am sesiune până atunci) şi dacă aş avea un job, n-aş mai sta pe gânduri şi mi-aş comanda câteva dintre jucăriile lor.

Hai să vă arăt ce mi-a plăcut mie.

Mai sus e o mâţă pe post de pernă şi „partener” de somn. Drăguţ, ştiu, dar costă 150 lei.
Geanta îmi place foarte mult, chiar e ceva ce căutam de mult. 125 lei nu e aşa mult, voi negocia cu mama. Printre genţile pe care le mai au pe site sunt unele unicat, făcute din bannere refolosite şi lucrate de… prizonieri din Spania, sau genţi din ziare reciclate. Ţi-e mai mare dragul să te uiţi la ele.

Ce vedeţi aici în stânga sunt nişte piuneze (?) haioase. Mai au şi o tăbliţă faină care poate înlocui zecile de post it-uri care ţi-au invadat frigiderul. Vine însoţită de cretă şi burete, oldschool.

Ce mi-a mai plăcut? Păi suspin după o cămaşă, dar am promis că mă apuc de strâns bani, aşa că voi rămâne cu suspinele. Am rămas şi cu gândul la genţile fabricate din bannere, la scuterul ăsta foarte fain şi la pernuţele decorative foarte colorate.

Coolbazar este într-adevăr foarte cool şi mă gândesc că poate îmi dau cadou un tocător pentru reclama pe care tocmai le-am facut-o. Dacă aveţi intenţii bune, menţionez complet fără vreun scop anume că port S/M şi că pot face în aşa fel încât să intru în oricare din cele 2 mărimi. Hai, şoping plăcut!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

