Despre aproape cea mai faină noapte


Ar fi putut ocupa lejer locul întâi, dar n-a fost să fie.

În primul rând, ţin să anunţ că am terminat sesiunea. Gata. Şi ce mod mai fain de a sărbători asta dacă nu o noapte de dansat în B52, urmată de încă o noapte de KUMM în Suburbia?

Concertul a fost de departe cel mai bun la care am fost până acum. Nici nu mai ştiu câte bis-uri au fost, ale noastre sau ale lor, cât de mult am ţipat, ţopăit şi transpirat. De câte ori m-am întors spre Raluca pentru a schimba priviri de „frate, cât de marfă eeee!” sau „tu vezi ce urmează pe playlist???”.

A fost de vis. Au cântat Angels and Clowns şi Blue Screens and X-Rays, după care plâng de când au scos Different Parties să o aud în concert. Şi Sitar, şi Morsa şi Ţânţar şi abia aştept albumul nou.

Nu mi-a venit să cred când l-am văzut pe Oigan că întinde mâna spre mine să mă ia pe scenă. Ăla a fost momentul în care mi-am zis „Nu, visezi”. Aşa că Sex with animals a fost cu noi pe scenă. Raluca în stânga mea, Cătă în drepta şi o mulţime de oameni în faţa noastră. N-am avut spre cine să arăt la „I wanna be a lover to nobody else but yourself„, din păcate, dar momentul a fost de nedescris oricum.

Am coborât de pe scenă ameţită de intensitatea momentului. De data asta nu mă voi urî pentru că nu am trăit ceva la suficient de intens, pentru că n-a fost cazul.

Aşa că a fost clar cea mai faină noapte. Am zis „aproape” în titlu pentru că overall nu a fost chiar aşa. Dar overall-ul nu mai contează. Nu contează nici că aproape nu mai puteam să calc aseară.

Nobody else but yourself. Sau, mai bine zis, your-fuckin’-self.

Acest articol a fost publicat în concerte și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Despre aproape cea mai faină noapte

  1. D-ra Ralu zice:

    you make us sound like groupies.româneşti, bucuria!

  2. Maria zice:

    deep inside ştim că suntem more than groupies :)

  3. D-ra Ralu zice:

    nici asta n-a sunat ok.

Lasă un răspuns

