Eu nu fac parte din "etc"

Uneori simt că i don’t belong. Cu diverşi oameni, în diverse locuri. Ba chiar în propria viaţă. Probabil chiar eu sunt cea mai mare piedică în calea fericirii mele.

Tocmai m-am întors din Vamă. A fost fain, atâta timp cât ignor chestii gen maşinile de lux care blocau camionul cu vidanjă pe străduţa principală. Sau cocalarii. Sau alte o grămadă de lucruri care nu îşi au locul, nu în Vamă. N-aş fi crezut să ajung să fiu avertizată de faza lungă a unui Ferrari să mă dau din drum. Nu în Vamă.

Parcă n-am ce căuta în viaţa mea când fac compromisuri stupide. Când mi se impun lucruri fără să mi se ceară o părere. Când mi se reproşează lucruri pe care nu le merit. M-am plictisit să fiu eu singura persoană care parcă vede lucrurile altfel, fie că e de bine sau nu. Într-un fel m-am săturat de toată lumea, nu mai am chef să fiu posesivă şi geloasă, nu mai am chef să fiu amabilă şi să mă conformez doar pentru că trebuie. Nu mai vreau să visez că mă mărit cu tipi mai în vârstă ca mine care arată a jucători italieni de fotbal. Deşi trebuie să recunosc, am primit cele mai frumoase buchete de trandafiri de la ultimul şi nişte ciocolată bestială (vedeţi despre ce vorbesc?).

Vreau să trăiesc puţin în puf. Dacă nu în puful cuiva, atunci pe propria mea pernuţă. O să stau în casă şi o să mă desfăt cu cărţile pe care mi le-am tot cumpărat (apropo, citesc Iubire etc. de Julian Barnes şi îmi place tare mult) şi, pentru că mi s-a luat de pregătit/pus masa, mă voi întreţine cu iaurt şi ciocolată scumpă. Şi n-o să răspund la telefon şi nu o să ies afară. Pentru că n-am chef, şi gata.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Eu nu fac parte din "etc"

  1. Anonymous zice:

    hahaa prea frumos, cine nu ar vrea?ciocolata si flori, basme chiar.insa cum bine spui 'aia m in varsta',dansii au fff multe motive pt care ii intalnesti oricand, si peste un an, si peste doi disponibili si in chef..:)) oricum enjoy atata timp cat nu speri m mult!

  2. Maria zice:

    Bine, mai în vârstă însemna undeva spre 30 ani, cam aşa arăta nenea din vis :)A, să nu fiu înţeleasă greşit. Nu visez la asta, ci doar visez asta de vreo două nopţi. Nu am fantezii cu tipi mai în vârstă :))

Lasă un răspuns

