Să vă mai spun

Ce mai fac, în caz că vă întrebaţi.Zilele astea am alergat de colo-colo, m-am întâlnit cu oamenii care îmi vor construi casa şi am redescoperit cât de mică e lumea. A, şi m-am tuns, scurt, aşa cum vroiam de ceva timp, dar nu îndrăzneam. Rezultatul e bun, zic eu, mă simt mai bine în pielea mea şi simt că persoana pe care o văd în oglindă chiar sunt eu.

Citesc pe sărite nişte cărţi faine, mai desenez câte ceva, zdrăngăn la chitară şi doar şterg praful de pe pian. Am planuri de-a dreptul măreţe şi deja le-am făcut să se întâmple, jumătate dintre ele. Aştept de vreo două săptămâni un mail/ telefon de confirmare a unui internship la Good Homes, pentru care teoretic fusesem selectată în urma testării de acum o lună. Încă nimic, dar nu stau degeaba, mâine am un interviu aici şi sunt foarte curioasă să aflu despre ce e vorba.

Poimâine plec în Vamă pentru 3 zile. Între timp am răcit şi n-am bani să merg să mă epilez, dar e ok. În o săptămână se termină şi vara, iar eu mai am o lună întreagă de vacanţă cu care nu ştiu ce să fac. N-am mai făcut o poză decentă de nu mai ţin minte şi nici nu am tragere de inimă să mă pun pe treabă.

Mă joc Sims3, care e un joc foarte mişto, dar de care te plictiseşti uşor odată ce vezi toate chestiile pe care le poţi face. Mobila lor seamănă foarte mult cu ce găseşti la Ikea şi e destul de şmecher la partea de personalizare a orice mişcă şi… nu mişcă. Se pare că jocul meu are un bug foarte dubios, care acum două nopţi m-a băgat în sperieţi, mai-mai să nu mai dorm dup-aia. Să vă arăt:

În rest, toate bune, probabil. Revin cu veşti peste o săptămână. Până atunci vă las cu una din melodiile mele preferate, că tot se apropie septembrie:

Urma – September

Acest articol a fost publicat în random și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

