Insecurităţi

Cum să fii sigură? Cum să fii sigură când ştii că sunt atâtea altele cu păr mai mătăsos, sâni mai mari sau mai rotunzi, dinţi mai albi şi mai drepţi, picioare mai frumoase, unghii mai lungi, talie mai subţire, zâmbet mai cuceritor şi ochi mai expresivi? Şi-atâtea altele cu muzică mai interesantă pe last.fm, cărţi mai faine pe shelfari, pretenţii mai pământene, subiecte de discuţie inepuizabile, hobby-uri şi talente extraordinare şi inteligenţă emoţională de invidiat. Mereu vor fi unele pe care hainele se vor aşeza de mii de ori mai bine decât pe tine. Care vor născoci glume la care nu te-ai fi gândit în veci şi vor povesti despre filmele lor preferate pentru care tu nu ţi-ai făcut niciodată timp să le vezi, pentru că aveai pur şi simplu un chef nebun de comedii romantice şi seriale.

Eu sunt tipa care plângea pe bordura de lângă concertul lui Leonard Cohen pentru că n-avusese bani să îşi ia bilet, dar mai ales pentru emoţiile pe care mi le provoacă melodiile lui. Sunt tipa care se supără de multe ori fără motiv serios şi apoi îi supără şi pe alţii. Am un top 6 destul de depresiv pe last.fm şi nu citesc aşa mult. Uneori sunt geloasă şi dificilă, alteori sunt amândouă. Mereu vreau mai mult decât primesc şi nu de puţine ori cad în depresii din cauza asta.
N-am picioare prea faine, nici păr prea special. Îmi place că fac gropiţe în obraji când zâmbesc, deşi sunt asimetrice. Nu sunt nici prea amuzantă, n-am haine aşa grozave, la pian nu prea mai cânt de mult timp şi la chitară oricum n-am ştiut decât să zdrăngăn. Visez mereu să plec, să vizitez, să mă mut şi în general toate rămân neschimbate. Nu sunt bună la nimic în mod special şi sunt cât se poate de conştientă de acest lucru.

Şi atunci, o întrebare pe care aş extinde-o către toţi oamenii apropiaţi mie, până la urmă. De ce eu?

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Insecurităţi

  1. D-ra Ralu zice:

    pe raţionamentul tău, cum să nu fii sigură, de vreme ce sunt altele cu păr mai urât, picioare mai scurte, muzică mai proastă etc.?dar nu despre asta e vorba. e vorba de a te accepta aşa cum eşti şi, eventual, de a îmbunătăţi ce poţi. a, şi de a nu judeca de-afară. mie viaţa ta mi-ar părea perfectă, dacă n-aş şti că nu e.so chill and enjoy.

  2. Miss Cinnamon zice:

    dude, in loc sa te gandesti la chestii d-astea, mai bine te-ai bucura de ce ai, which is quite special and amazing.

  3. Miss Cinnamon zice:

    a.si la multi ani ptr azi:P

  4. Maria zice:

    Mulţumesc :)

  5. D-ra Ralu zice:

    chiar, acum m-am gândit. ai scris asta ca să puhoiască lumea să-ţi zică că eşti grozavă?pt că ar fi cute, aşa, într-un fel îngrijorător de adolescentin. da' mai mult adolescentin decât cute.

  6. Maria zice:

    Mamă ce răutăcios. Nu. În primul rând pentru că e retoric. Şi apoi, pentru că oamenii cărora le-aş adresa întrebarea nu mi-ar schimba starea spunându-mi acum ce grozavă sunt etc., pentru că oricum îmi arată asta de câte ori au ocazia. Numai că eu nu mă prea prind.Şi era să uit… câtă lume crezi că citeşte blogul ăsta încât să puhoiască?

  7. D-ra Ralu zice:

    lol, ţi s-a părut răutăcios.clar n-ai mai ieşit cu mine de mult, ţi-ar trece insecurităţile :)

  8. O cititoare zice:

    Pai tu, pentru ca esti sincera si tanara, si ai zile in care n-ai chef sa iesi din casa, pentru ca ai stat sa-l auzi pe Cohen chiar si de pe bordura, pentru ca esti ambitioasa si vrei mai mult, pentru ca esti inteligenta si pentru ca doar oamenii mediocri se multumesc cu ce au si nu-si pun intrebari de genul "De ce eu?".De-aia.

Lasă un răspuns

