Concursuri

Chiar cred că detestam concursurile când eram mică. O vedeam pe mama stând în faţa televizorului şi aşteptând să dea telefon la nu ştiu ce emisiune şi mă speria puţin toată încordarea aia. Mai ales că de obicei întrebările erau destul de simple şi prezentatorii aveau grijă să spună răspunsul de câteva ori.
Apoi mai erau concursurile de pe la reviste. Ştiu că într-o vreme mama cumpăra Practic în bucătărie, sau ceva de genul, o revistuţă cu muuulte, multe reţete primite de la cititoare. Era simpatic, pentru că aşa mă mai alegeam şi eu cu câte o prăjitură, dar mă enervau cumplit toate plicurile pe care le trimitea cu mici cupoane atent decupate şi ordonate. Habar n-am dacă a câştigat vreodată, dar încă mai are o parte din teancurile de reviste.
Îmi amintesc cu groază de concursurile Maggi, cu inimioarele lor care împânziseră Bucureştiul. Mama n-a lipit-o totuşi, respectul meu merge către ea. Knorr nu s-au lăsat mai prejos, hopa şi ei cu concursuri la care trebuia să trimiţi -nşpe mii de pachete goale. Aici chiar a câştigat o cănuţă faină în care uneori îmi fac cerealele.

După cum ziceam, detestam concursurile. Nu aveam încredere în acel noroc pe care mama se baza. Mie îmi plăceau în schimb olimpiadele, aşa zisele concursuri şcolare. Şi mi se pare firesc. Odată înscris, depindea 100% de tine dacă vei câştiga sau ba.
Nici acum nu văd cu alţi ochi lucrurile. Mă uitam mai devreme pe sapteseri după concursuri, ştiind că mai dau invitaţii la filme. Şi văd asta: The Champs, in Liberty Center, singurul patinoar deschis toata vara! Intra pe pagina de concurs si raspunde la intrebarea „Cum se numeste singurul patinoar deschis vara din Romania?”. Păăăăăi… să mă gândesc… Cişmigiu parcă deschide în decembrie… Floreasca nu mai e, parcă… pfai, n-o să ghicesc niciodată.
Îmi place concursul lansat de Metropotam, în schimb. Am stat vreo 3 ore astăzi să îl termin (bine, n-am făcut doar asta), dar chiar a fost fain. Şi desigur că mi-ar plăcea să câştig, dar până la asta apreciez faptul că m-am simţit bine participând.

Poate o să par încrezută, dar concursurile de genul Compania X a lansat un produs nou numit Caca. Ghiceşte cum se numeşte produsul nou lansat de Compania X şi intră în joc! mi se par jignitoare. Dacă tot organizezi un concurs, îţi poţi permite să elimini din start o anume categorie de oameni. De exemplu, la metropoquest elimini din start casnicele, oamenii bătrâni imobilizaţi la pat, tocilarii care nu prea ies din casă, bebeluşii, oamenii fără imaginaţie etc. Pe când până şi o persoană mentally challenged s-ar prinde că răspunsul este The Champs/ Caca.

Ideea e… îmi place să simt că o calitate personală m-a ajutat să câştig un concurs. O calitate în care am investit, un talent special, o abilitate care mă diferenţiază de alţi oameni. O să ziceţi că sunt o mincinoasă când, într-o zi, veţi vedea numele meu pe pagina unui concurs pentru invitaţii la film, unde voi posta cu mândrie răspunsul mai mult decât evident. Şi o să aveţi dreptate, probabil, dar na, nu toţi suntem perfecţi.

Şi ca să închei… nu, nu vă ajut cu răspunsuri pentru concursul de la Metropotam. Pot doar să vă urez noroc şi să câştigaţi orice numai nu biletele alea de avion. Sau 2 bilete la ZZ Top. Baftă!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Concursuri

  1. Concursuri Online zice:

    Incearca sa arunci o privire si pe concursuri online, sunt sute de concursuri cu premii pentru care nu trebuie sa platesti nici un ban, nici sa trimiti capace de cola sau ambalaje goale…

Lasă un răspuns

