Zile faine

Cam aşa s-ar rezuma experienţa celor câteva zile scurse din octombrie. A început facultatea, a început Anim’est şi astăzi în sfârşit mi-au ieşit brownies-urile perfecte, după un an de exersat. V-aş arăta poze, dar nu a mai rămas nimic din ele.

Mi se cam făcuse dor de facultate spre sfârşitul vacanţei, sinceră să fiu. Prea mult timp liber strică, mai ales când e petrecut cu ochii în monitor jucând chestia asta genială pentru care nu mai am timp acum… Revenind. Am un proiect cu care mă voi lupta pe blogul anului nostru, sper să şi prindă. Până atunci trebuie să mă gândesc la o temă şi nişte premii şi cum să fac rost de ele, iar orice ajutor e foarte apreciat.

Voluntariatul pentru Anim’est trebuie să fie una dintre cele mai faine chestii pe care le-am făcut. Nu sunt pozele mele cine ştie ce, dar atmosfera e genială acolo, chiar şi seara în frig la Verona. Se plimbă atâţia oameni diferiţi pe acolo şi e foarte plăcut să stai câte cinci minute şi să îi observi. Ca să nu mai zic că aşa am ocazia să „muncesc” cu oameni dragi pentru care în mod normal aş aştepta weekend-ul ca să îi văd, sau circumstanţe mai puţin plăcute, ca şi cursurile de la 8 dimineaţa. Şi ca şi cum n-ar fi destul, mai sunt şi oamenii grozavi pe care abia i-am cunoscut.

Îmi place senzaţia asta. Să aştept cu nerăbdare ziua următoare, zile la rând. Chiar îmi place.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

