Îmi răsfoiesc blogul de vreo jumătate de oră şi descopăr cu plăcere articole destul de bine scrise, dar de care uitasem complet. Am descoperit o mulţime de lucruri pe care mi le doream şi de care am uitat fără să vreau, sau pe care le-am impus uitării. Şi m-am întristat.

De exemplu în articolul ăsta înşirasem câteva lucruri la care aspiram. Hai să bolduim ce am făcut:

1. Flashul pe care ai mei mi l-au promis de ziua mea şi nu mi l-au mai cumpărat.
2. Trepied.
3. Obiectiv wide (hehe, după vreo 2 ani de muncă).
4. Sutienul de la I.D. Sarrieri după care plâng de vreun an.
5. Un bilet dus-întors către Paris/ Bruxelles/ Berlin/ Moscova/ Praga/Barcelona/ Amsterdam/Stockholm/ Londra/ orice-oraş-la-mare-în-Croaţia etc. şi câteva zile de relaxare şi sightseeing.
6. DVD-urile cu How I Met Your Mother.
7. Bilete la un festival maaaaaare din altă ţară.
8. Accesorii pe care nu îmi vine să dau banii.
9. Cadouri, cadouri, cadouri.
10. Nişte şampoane şi balsamuri şi măşti scumpe de păr, din farmacii. Constant, nu o dată pe an.
11. Mai multe cărţi pe care nu mă îndur să dau banii.
12. Chestii decorative pe care nu îmi vine să dau banii.
13. Ciocolată de la ciocolaterie, după care, scuzaţi expresia, salivez de prea mult timp.
14. Inelul de la Meli Melo pe care l-am văzut în vară şi n-am avut bani să mi-l cumpăr.
15. Cursurile de flight attendant de la şcoala de aviaţie.

Au trecut pe lângă mine. La fel cum a trecut şi povestea pe care am scris-o prin iunie anu’ ăsta.

Nu ştiu ce vreau acum. Poate mi-ar plăcea să plec, să mă mut o vreme în alt oraş, dar să mă întorc. Mi-ar plăcea mult de tot un job, pentru că în ultimul timp am prea puţini bani şi parcă mi-e jenă să tot stau cu mâna întinsă la ai mei.
Mi-ar plăcea să merg la toate concertele KUMM, pentru că oamenii ăia şi muzica lor mă fac fericită. Şi mi-ar plăcea să am mai des ciocolată şi alte chestii dulci. Şi să merg la French Bakery şi să comand supă de ceapă, pentru ca în final să decid că a mea e mai bună.
Mi-ar plăcea să îmi placă mai mult pozele mele, şi probabil de mine.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la

  1. delaskela zice:

    o sa ai toate aceste lucruri, si o sa ti plac si pozele tale, trebuie doar sa ai rabdare, ai sa vezi

  2. cătălin zice:

    Dupa echipament foto…sutien… =)))))

  3. Maria zice:

    @delaskela: mai greu cu răbdarea, dar mulţam pentru încurajare :)@cătălin: pai, believe it or not, costa cam cât obiectivul meu 50mm.

  4. Cumpariluzii zice:

    Ce iti e si cu sutienele astea. Dai o caruta de bani pe el,pentru ca in final cineva sa ti-l dea jos :) Cumpariluzii

Lasă un răspuns

