Iar.

Credeam că mi-a trecut. Că sunt ok cu unde sunt şi ce fac. Că îmi place. Că tot aici mă văd şi peste x timp, mai fericită şi cu toţi oamenii faini de care am tot scris pe blogul ăsta de-a lungul timpului.

În seara asta aş lua primul avion spre oriunde. Şi aş sta până îmi trece. Până când mă suni să mă chemi înapoi, cu riscul de a rămâne acolo prea mult timp.

Da-i ok. Totul e ok. Am trecut deja prin două conversaţii la care am înghiţit în sec şi am fost aşa cum se aşteaptă lumea să fiu.

Din când în când e nevoie şi de articole din-astea pe blog. Eu am nevoie. Încă o ocazie care mă încurajează să muncesc pentru bursă. Să mă uit peste unele articole scrise cu maxim entuziasm aici şi să înghit în sec. N-a fost să fie.

Iar.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Iar.

  1. Claudiu zice:

    Si pe cine iubesti ?? :P

  2. Maria zice:

    pffff… nu-ti zic!

  3. claudiu zice:

    Deci esti :)E foarte bien ca iubesti, imp. sa stie si el

  4. Corina zice:

    Si cat sec..

Lasă un răspuns

