Înc-o leapşă

De data asta dubioasă, pentru că vine de la un fost coleg de echipă dubioasă, respectiv dubios, Alex.

10 ciudăţenii despre mine. Hai.

1. Sunt complet obsedată de pisici. Le urmăresc pe stradă, le aud mieunând (chiar şi când nu miaună nimeni), le strig, le iubesc cu forţa şi aşa mai departe.

2. Am o relaţie foarte ciudată cu ea. Ne ştim de puţin timp, dar ne place tare mult una de alta şi aproape că stârnim gelozii şi dureri de cap pentru cei din jur. N-o să uit niciodată discuţia de azi-noapte, Paula Eugenia Rusu!

3. Sunt o mare nesimţită. Ştiu că fetele ar trebui să fie ordonate, dar nu-mi iese. Mi-e groază de făcut curat şi mă simt foarte în largul meu în dezordine. Asta explică de ce nu prea invit oameni să mă viziteze sau de ce maică-mea e foarte fericită când o fac.

4. Mă culc zilnic pe la 2-3 noaptea şi nu mă pot trezi mai devreme de 10.

5. Nu-mi place să atrag atenţia asupra mea. Cu toate astea, m-am vopsit roşcat-ţipător.

6. Cel mai bine/ mult citesc în metrou. Acasă mai că n-am timp nici să deschid cărţile.

7. Am fost un copil foarte cuminte şi am avut o copilărie liniştită. Cumva am reuşit să îmi rup de 2 ori mâna stângă şi o dată piciorul drept.

8. Mă entuziasmez foarte tare de oameni şi chestii faine şi noi de care dau. Foarte tare. Până mi se face greaţă (serios).

9. Am avut o mare revelaţie anul trecut când mi-am pus ochelari. Atunci am aflat că obiectele au în general un contur bine definit şi că subtitrările de la filme chiar sunt făcute ca să poată fi citite.

10. Mereu se dă o mică luptă în mintea mea, înainte de concerte. Să iau camera ca să fac poze (dar să nu mă zbânţui şi să nu fiu foarte atentă la concert) vs să merg fără cameră (dar să suspin că n-am luat-o cu mine şi să mă simt ciudat cu mâinile libere).

Dau leapşa mai departe Paulei, lui Cătălin (trebuie!), Ralucăi şi Alexandrei.

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

