2009

Citind blogul lui Dragoş Roua, m-am gândit că ar trebui să scriu şi eu ceva de genul. Apoi mi-am dat seama că viaţa mea nu e atât de interesantă, şi n-aş putea să găsesc 100 chestii super-interesante pe care le-am făcut doar anul ăsta. Aşa că: 10 chestii complet noi şi importante pe care le-am făcut în 2009. Scurt.

1. Am sărbătorit primul an al maşinuţei şi primii doi ani de togetherness cu el.

2. Am fost la multe concerte Kumm: la Mtr, în Lăptărie, la Hala, în Suburbia-Bucuria, la Şirna şi cu o seară înainte în El Grande Comandante, de două ori în Silver Church şi or mai fi dăţi de care nu îmi amintesc. Am fost şi la Amsterdams.

3. M-am angajat şi am lucrat 3 luni pe un post de rahat, apoi mi-am dat demisia.

4. Am fost prima oară în Irlanda – Dublin. Şi a fost foarte fain.

5. Am fost la primul meu festival uriaş – la Oxegen. I-am văzut live pe Blur, Kings of Leon, Bloc Party, Elbow, Yeah Yeah Yeahs, Snow Patrol, Killers, Katy Perry, Tings Tings, Eagles of Death Metal, Foals, Noisettes, of Montreal, Lily Allen, Razorlight şi mulţi alţii.

6. Am plănuit şi organizat prima petrecere-surpriză ever. Şi a ieşit bine.

7. Am fost voluntar la Anim’est. Am făcut poze, am văzut filme faine şi am cunoscut oameni geniali.

8. Am scris o poveste.

9. Am intrat în Advice şi m-am distrat de minune cu ei.

10. Am cunoscut-o pe ea. Mi-a făcut primul meu portret în creion şi m-a răsfăţat cu melodii faine şi îmbrăţişări calde.

Consideraţi asta o leapşă, pentru toată lumea. Hai!

Acest articol a fost publicat în Fără categorie și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la 2009

  1. paula zice:

    La mulţi ani chiar şi aici, heh. ^_^>:D<

Lasă un răspuns

