Bun-venit, probabil

Scrisesem pe fostul blog că m-am mutat. E destul de evident că am făcut-o, aşa că hai să vă povestesc puţin despre mutare.

De când am creat blogul pentru anul meu m-a lovit faptul că băi, wordpress ăştia sunt mişto. M-am tot gândit, am oscilat între a-mi cumpăra domeniu şi a rămâne pe platforma blogger, în final am decis să mă mut pe wordpress. Buuun. Acum alte dileme. Să rămână tot a plus tard crocodile. domeniu. com sau ceva mai profi? Zic că dacă tot mă cheamă Năzdrăvan, hai măcar să exploatez asta, nu? Ei bine, se pare că un nenea s-a gândit să îşi facă blog fix cu o săptămână înaintea mea, ocupând astfel domeniu. Mai are rost să zic la ce cote a ajuns nivelul meu de frustrare? I-am dat domnului un comentariu întrebându-l, evident, cine e. Prieteneşte, fără urmă de ameninţare.  N-a răspuns şi a şters comentariul. El n-a înţeles că pentru mine chiar e o curiozitate. Singurii Năzdrăvani de a căror existenţă ştiu sunt ai mei, frati-miu şi familia lui şi nişte ţigani de prin Oltenia despre care am îndoielile mele.

Nu-i nimic. Am luat domeniul ăsta şi o să continui aici activitatea mea de blogguit. Chit că îl voi urmări îndeaproape pe domnul de mai sus, care sper să se poată ridica la nivelul frustrării mele. Uraţi-mi baftă la examene şi să trecem cu bine şi de sesiunea asta.

Acest articol a fost publicat în oameni, random și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

