Smokin’ hot

Pe principiul am trăit s-o văd şi p-asta. Cum probabil aţi aflat deja, Universitatea din Bucureşti a luat foc astăzi. Bine, nu toată Universitatea, doar un subsol de la Facultatea de Litere, unde, ei bine, eu studiez.

E nasol să ai examen când n-ai prea dormit şi nici nu te-ai omorât cu învăţatul. E şi mai nasol să ai examen când facultatea ta arde.  În vacarmul şi isteria de dimineaţă se lansase un zvon cum că a luat foc ceva în Universitate şi noi ne hlizeam legat de cum ar fi ca diverşi profi să fi dat foc de nervi fişelor de evaluare pe care le-au primit. Între timp, holul s-a umplut de fum şi nişte poliţişti ne-au dat afară din facultate. Era pe bune. Două maşini de pompieri şi câteva de SMURD şi agitaţie de studenţi care râdeau isteric. Da, eram şi eu printre ei.

Era amuzant într-un fel. Universitatea fumega, noi nu mai dădeam examen şi totuşi nimeni nu înţelegea ce se întâmplă. Ce-i cert e că pompierii au stins la foc mai mult de o oră. Că anul I CRP, care avea examen până la 12 jumate, nu a fost evacuat, ci s-a mutat în holul din corpul alăturat pentru a-şi termina lucrările. Că lucrurile au început să devină serioase când din clădire ieşeau oameni panicaţi şi înecaţi, scoşi de cei de la SMURD. Că a fost nevoie să se spargă din geamuri pentru a se aerisi clădirea. Că maică-mea, când am sunat-o să îi spun ce se întâmplă, mi-a zis să termin cu prostiile şi să mă mişc mai repede la examen. Cu toate astea, cel mai amuzant moment a fost când pe lângă noi a trecut un tip care îşi zicea de unul singur cu mare dezamăgire în glas că „Doamne, de-ar arde şi Politehnica!”.

Umbla un zvon că ar fi fost plănuită de cineva toată treaba. Cine ştie, un student care nu avea chef de examen… Sau poate un profesor, de ce nu? Cumva toată treaba asta sună foarte suspect şi prefer să rămân la ipoteza că un prof n-a putut suporta ca Lumea să afle ce scoruri mici i-au dat elevii, aşa că a ales să dea foc tuturor fişelor de evaluare.

Ce bine că am mobil şmecher, dacă îmi trecea prin cap făceam live streaming. Glumesc.

Acest articol a fost publicat în povesti, random și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Smokin’ hot

  1. Teodora zice:

    is it just me, sau pompierul roman a facut o treaba de tot spanacul? adica le-a luat O ORA SA INTRE, dupa ce s-au tot uitat la grilajul ala ca proverbiala curca-n lemne. Dumnezeule, aia din Alcatraz erau mai motivati cu bomfaierul…si cateva altele, in care n-am de gand sa intru for the sake of UB’s integrity.

  2. marianaz zice:

    Băi, măcar am avut şi noi parte de ceva nou o dată în viaţă la facultatea asta. Când ai mai simţit atâta adrenalină ultima oară, ai?
    Pe acest ton vesel şi înflăcărat, abia aştept examenel viitoare :D

  3. Teodora zice:

    eu sunt sceptica si pesimista. ultima doza de adrenalina a fost la spiridon. ma jur ca nu-mi mai trebuie. eu traiesc periculos lasandu-mi umbrela acasa cand ploua si trecand pe rosu in dimineata de dupa revelion.
    sa se consemneze ca pompieru roman doarme in galosi:))
    am zis!

  4. Pingback: Ce, a luat foc facultatea? « Copiii de la CRP

  5. Raluca Moise zice:

    Atunci iti va placea duduita din film http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/incendiu-la-facultatea-de-litere-de-la-universitatea-bucuresti.html care spune ca:
    1. Facultatea de Litere are 6 etaje
    2. secretariatul Facultatii de Litere este la etajul 4
    3. sunt mai multe focare ale incendiului :))))
    4. este „foarte, foarte mult fum”

    • Maria zice:

      Doamne, nu văzusem asta. Cât de tragic pare totul din reportaj, parcă vorbesc de cu totul altceva decât ce-a fost ieri. Duduia din film cam mănâncă ce nu trebuie.

  6. Raluca Moise zice:

    F. tari fotografiile! Felicitari!

  7. Maria zice:

    Mulţumesc, dar sunt nişte amărâte de poze făcute cu mobilul. Şi din câte „înţeleg” din reportaj, parcă am ratat toată acţiunea.

Lasă un răspuns

