Incoerenţe

Azi m-a enervat cumplit o fătucă în 41. Am văzut-o cum m-am urcat, avea o nuanţă frumoasă de roşcat la păr şi se întreţinea cu ceea ce am descoperit peste două staţii că era pretenul ei. Bun. De ce m-a enervat? Pentru că vorbea foarte prost. Nu sunt eu tocmai un reper pentru corectitudine în exprimare, însă fata asta merita urcată pe peretele Şcolii Generale pe care a „absolvit-o” şi lovită cu abecedare până promite că nu mai face. Breathe in, breathe out. Nu o să ţip la ea. Nu e singura pe lume care foloseşte „ca să” greşit. Deşi parcă îmi cerea două palme şi un fato, cum ai ajuns la vârsta asta să spui „M-a sunat fără ca să mă întrebe ce mai fac”. Of.

Tot azi am terminat prima rolă de film cu Lomo-ul. Mâine sper să îl las la developat şi abia, abia aştept să văd ce a ieşit.

Îmi place de Facebook. Îmi place faptul că ad-urile pe care le văd prezintă interes pentru mine şi oricât de dubios ar fi faptul că ei adună date despre mine cu nemiluita, admir chestia asta. Pentru că nu ajung să aflu că nu ştiu ce magazin pentru piţipoance a lansat colecţie nouă, sau că nu ştiu ce institut de prelucrarea lemnului oferă cursuri reduse studenţilor. De exemplu, Facebook îmi arată că o universitate din Nantes are programe de master pe design, că o librarărie online există şi că nu ştiu ce site organizează un fel de licitaţie pentru un Canon 1000D. Nu pot să nu mă întreb cum ar fi dacă în viaţa de zi cu zi (offline, adică) oamenii nu mi-ar adresa decât lucruri care mă interesează.

Era să uit. Mâine mai am un examen, Antropologie Culturală. Faină materie, prea puţin chef de învăţat, din păcate. Mă amuz întrebându-mă dacă mai bine îmi aduc copiuţele sau mini-extinctorul mâine la examen. Desigur, ipotetic vorbind, pentru că nu mi-aş permite să copiez la materia asta. Sunt unii profesori, dacă nu neapărat cursuri, la care m-aş simţi pur şi simplu ultimul om să ajung să copiez. Şi totuşi, extinctorul ăla îmi încape lejer în geantă…

Acest articol a fost publicat în oameni, random și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

