Sleepless

Am primit de la Raluca o leapşă de câteva zile pentru care, din păcate, nu mi-am făcut timp până astăzi. În altă ordine de idei, în sfârşit o leapşă inteligentă la care m-am tot gândit zilele astea: ce job m-ar face atât de fericită încât n-aş putea să dorm noaptea de nerăbdare să mă întorc la lucru (top 5):

  1. Managerul unei trupe faine. Sau PR pentru o trupă faină. Să fiu cu ei când scriu muzica, să le aranjez concerte şi evenimente geniale şi să râdem împreună de the groupies care mai-mai că leşină când îi văd pe scenă.
  2. Poate că o să sun ca un clişeu acum, dar mi-ar plăcea mult să fiu art director. În agenţie sau poate freelancer. Să fac poze frumoase şi să creez design-uri fuckin high quality.
  3. Iar dacă se dovedeşte că n-am talentul sau ambiţia necesară pentru art directing, mi-ar plăcea să fiu copywriter.
  4. Undeva la egalitate cu 2 şi 3, dar totuşi pe locul 4 pentru că simt că sunt mai departe de visul ăsta decât de celelalte, mi s-ar părea fantastic să fac design de interior.
  5. Mai mult ca un al doilea job, mi-ar plăcea să am o companie de turism. Să aleg cele mai faine locaţii şi să ofer pachete geniale clienţilor mei, ca şi cum de celălalt capăt al biroului s-ar afla o Maria de 20 ani care îşi doreşte atât de mult să vadă lumea. Şi poate că astfel aş reuşi să îmi îndeplinesc un vis.

Desigur, sunt mai multe job-uri care m-ar face să mă trezesc dimineaţa nerăbdătoare să mă pun pe treabă, dar nu are rost să le înşir. Sunt totuşi curioasă la ce visează Teo, Anna şi Cătălin. Ba chiar îl invit şi pe celălalt Năzdrăvan să îşi dea cu părerea.

Acest articol a fost publicat în random și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Sleepless

  1. Pai celalalt nu prea mai are de unde alege ca ai luat tu toata lista faina. Desi cred ca as lasa ideea de manageriat a unei trupe in seama ta si as merge mai mult pe ideea de fotograf sau artist fotograf … sau de pilot … hmmm asta ultima iese din profil ca as dormi foarte bine pentru a scoate cei mai buni timpi :)))

Lasă un răspuns

