<3 KUMM

După aproape fiecare concert KUMM spun că pfai, a fost cel mai fain de până acum. Asta aş zice şi în seara/ dimineaţa asta, dar simt că n-ar fi corect faţă de celelalte nopţi în care am adormit cu ditamai zâmbetul pe faţă după câte o cântare de-a băieţilor. Totuşi, doamne, cum a fost.

Îmi place că au reînceput să cânte piese vechi, pentru „veterani”, gen Red Coffee sau Angels and Clowns. Sau Rest in Pieces, după care mă topesc. Au fost tare haioşi şi bine-dispuşi şi s-au întors la două – sau au fost trei? – bisuri. Police a sunat impecabil, Fashion a fost piesa cu fum şi lumină puţină, Sleepwalk a fost introdusă drept piesa despre ce facem noi noaptea şi nu ştim (vezi when you sleep – cake),  pe Curse ne-am zbânţuit ca de obicei, la fel ca pe 1000 de chipuri şi Dictionary. Şi abia dacă am zis jumătate de playlist.

Îmi place tare mult atmosfera de la concertele KUMM. Îmi place că văd feţe cunoscute de fiecare dată şi că oriunde m-aş uita întâlnesc priviri calde şi fericite, fie că e vorba de cineva din public, sau chiar de unul dintre băieţii de pe scenă. Şi ca să nu uit, un mare la mulţi ani lui Iordache, căruia am încercat să îi cântăm la mulţi ani, dar n-a prea ieşit. Intenţiile au fost bune.

Poze… am făcut câte ceva, dar, după cum am mai zis, tare greu e să faci poze la KUMM. Oigăn n-a fost chip să stea la o poză, aşa că pauză. Nici pe Paul nu l-am prins, sau pe Alex, dar ei erau prea departe. Here goes:

Cineva să îmi spună şi mie dacă licitaţia aia a fost pe bune. În caz că da, felicitări Tanti Lili, liftiera din TNB, acum mai bogată cu 550 lei (pentru cei care nu ştiu despre ce e vorba: tanti Lili, cea care coase de zor goblenuri, a făcut unul cu KUMM şi băieţii l-au licitat. Bătălia a fost strânsă, ce să zic, aşa că felicitări şi „norocosului” care va fi cu 550 lei – sau un salariu mediu, vorba lui Cătă – mai sărac. Ai făcut o faptă bună. Probabil.)

Acest articol a fost publicat în concerte, fotografie și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la <3 KUMM

  1. leilana zice:

    „Îmi place tare mult atmosfera de la concertele KUMM. Îmi place că văd feţe cunoscute de fiecare dată şi că oriunde m-aş uita întâlnesc priviri calde şi fericite, fie că e vorba de cineva din public, sau chiar de unul dintre băieţii de pe scenă.” – adevăr grăit-ai. la un concert kumm, chiar de te duci singur, nu ai cum să te simţi singur.
    ah, şi faine poze. :D

  2. Maria zice:

    Mulţam, mulţam :D

  3. Anna Pope zice:

    Foarte frumos spus! Iar am adormit cu un zambet mare de tot pe fata in noaptea (dimineata?) aia :)

  4. tomescutea zice:

    tare cucoana din lift :)) sa-mi faca si mie un goblen

  5. tomescutea zice:

    sunt sigura ca pot negocia cu ea sa mi-l lase la 50 de lei chiar :P :))

  6. ana calin zice:

    licitatia a fost pe bune.
    suma nu i-a revenit toata lui tanti lili, se stabilise un plafon.

  7. George zice:

    La toate concertele Kumm se reunește familia :D

Lasă un răspuns

