Delăsare

Mă uitam cu tristeţe şi surprindere că ultimul post pe blog a fost acum vreo săptămână, deşi parcă ieri urcam pozele. Au fost două săptămâni în care timpul s-a mişcat mai repede decât mine şi încerc să îl prind din urmă, încet-încet.

Ce am făcut? Păi am fost la Visual Playground, super-proiectul celor de la VIP pe graphic design. Am cunoscut oameni tare faini pe acolo, de la participanţi şi organizatori până la speakeri. Am ars-o emo, ca să o citez pe Paula, pentru că eram cam cea mai mică şi începătoare în ale designului pe acolo. Însă partea cea mai cumplită a fost să mă trezesc la 8 jumate în fiecare zi, lucru care nu mi-a ieşit mereu, spre disperarea domnişoarei project manager menţionată mai devreme şi spre liniştea somnului meu. Am rezolvat aşa cum m-a dus capul brieful final, înjurându-l cu pasiune pe Joe, sponsorul principal, şi mâine (miercuri) ne vom admira unii altora minunăţiile în Control. Şi-apoi party, evident.

Aproape că am uitat de faculate zilele astea. Şi-a fost bine, sinceră să fiu, având în vedere că acum stau în faţă cu „biblia” relaţiilor publice pregătindu-mă pentru un seminar mâine, fix înainte de petrecere (cum altfel). Miercurea trecută am fost la concertul Urma la Sala Palatului, unde a fost tare frumos. Din păcate rămăseseră multe locuri neocupate, aşa că arăta puţin trist la început, însă imediat ce s-au urcat băieţii şi Catrinel pe scenă nici c-a mai contat.

Tot din categoria lucrurilor interesante pe care le-am făcut săptămânile astea, am avut interviu cu cei de la NexT pentru voluntariat pe perioada festivalului şiiiii am fost la Premiile Gopo luni seară. În timp ce taică-miu strâmba puţin din nas la ideea de voluntariat pentru gală, eu nu mai puteam de entuziasm. N-am făcut aşa mare lucru pe acolo. Am aranjat flori pe mese, m-am plimbat dintr-un capăt în altul al Parlamentului de mult prea multe ori, şi apoi ne-am schimbat cu toţii în rochii şi costume şi ne-am ocupat posturile. Eu eram persoana care îi saluta în a doua sală pe invitaţi şi îi direcţiona spre garderobă. A fost o experienţă tare, tare faină pentru care Cătălin a fost pe fază, ca de obicei.

Aş promite că n-o să mai uit de blog şi o să postez mai des. Că o să fac poze. C-o să mai pun mâna şi pe o carte despre care lumea nu crede că e biblie. Poate chiar o să ies la un film. Dar hai să nu ne facem iluzii. Vă las cu o melodie foarte faină pe care am ascultat-o obsesiv toată ziua:

ignoraţi subtitlurile în spaniolă şi enjoy :)

Acest articol a fost publicat în muzica, random și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

