You decided to break my heart and dance

Aseară băieţii de la Kumm au lansat un nou clip, de data asta pentru Pop Song, una dintre piesele mele preferate de pe Far From Telescopes. Dar până la momentul lansării clipului mai e, aşa că hai să o luăm încet.

Am ajuns în Silver Church pe la 10 jumate, când Sophisticated Lemons tocmai terminau cântarea lor. Clubul era cam pustiu, aşa că n-a fost prea greu să îmi găsesc un loc în faţa scenei. Pe la 11 au urcat şi Kummii pe scenă şi au început cu Fashion (sper sincer să nu spun prostii, dar n-am reuşit să fur niciun setlist). Din câte trăgeam eu cu ochiul pe foaia de la picioarele lui Cătă, urma un concert lung, deci totul bine. Habar n-am ce piese au urmat, mai ales că în prima jumătate de oră am fost puţin departe de ce se întâmpla acolo.

În fine, bănuiţi deja că a fost foarte fain concertul şi bănuiţi bine. Kumm sună din ce în ce mai bine live şi sunt la fel de deschişi în comunicarea cu publicul cum ne-au obişnuit pe scenele mai mici. Aseară au fost energici şi veseli, Iordache a avut un solo absolut genial în pauza de Dictionary, iar apoi Oigan, Alex, Paul şi Kovacs s-au întors pentru restul bisului în costumele pe care le-au purtat în clip. Ah, şi clipul. L-au proiectat pe ecranele din Silver Church, aşa că în funcţie de cât de prost/ bine vedeai te puteai orienta către unul dintre ele. Clipul e haios şi se potriveşte bine cu melodia, dar n-am să intru în detalii până nu îl mai văd de câteva ori.

Bun, Kummii au fost tari, clipul a fost tare, dar cel mai frumos moment al serii a fost când regizorul clipului, Tudor Botezatu (ăla de a făcut clipul cu Budai Beer) a dedicat o melodie prietenei lui şi a rămas să o cânte la bas. Şi aşa am ajuns să aud Little Blue live. Am îngheţat efectiv când am auzit ritmul ăla. De ani de zile vreau să aud melodia asta în concert, este atât de frumoasă. La fel cu mi-ar plăcea să aud şi Blue Screens & X-Rays, altă piesă extrem de faină pe care nu îmi amintesc să o fi cântat-o live mai mult de o dată, când iar am rămas proastă. Little Blue a fost tot concertul Kumm pentru mine şi aş fi putut să mă duc acasă după piesa aia şi să nu mai am nevoie de nimic.

Acum să zicem şi două vorbe despre public, care poate că n-a fost prea numeros, dar în mod sigur s-a remarcat. Eu merg la concerte Kumm de mult timp, iar în ultimul an am încercat să ajung la cât mai multe. Mergând aşa des, începi să înveţi feţele care vin de obicei şi ştii la ce atmosferă să te aştepţi. Am mai scris despre asta, aşa că voi presupune că şi voi ştiţi. Ei bine, aseară n-am priceput cine erau gagicile din spatele meu, care sper din tot sufletul să fi fost bete/ fumate, pentru binele lor, nu de alta. Nu ştiu de unde au apărut, dar pe la jumatea concertului s-au postat lângă scenă şi au început să se manifeste. Nu vreau să le pârăsc aici, dar se vedea că n-au nicio treabă cu Kumm sau cu genul ăsta de muzică. Sau poate am rămas eu încă în stilul Kumm de până la albumul ăsta şi nu pot accepta că acum îi înghite cu uşurinţă mai tot poporul. Oricum, gâşte. Şi nu doar ele.

Eh. Voi lăsa răutăţile pentru moment. Pozele nu mi-au prea ieşit, de fapt nu cred că am făcut în viaţa mea poze mai proaste ca aseară. Noroc că le-am şters, nimeni nu merită să vadă aşa ceva. Am salvat totuşi o mână de poze, iată-le:

Ah. Mi-am amintit că am uitat să spun de noul cover făcut de Kumm. Nu, nu-i Venus in Furs, nici Creep. E asta şi sună tare tare bine.

Acest articol a fost publicat în concerte, fotografie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la You decided to break my heart and dance

  1. Leilana zice:

    nu spui prostii, chiar cu „fashion” au inceput. :D

Lasă un răspuns

