Emo

…ţii.

Pentru că mâine e prima zi din internshipul la Hippos. Hippos Creative Studio, mai exact, nişte băieţi (şi fete) foarte coloraţi şi veseli, după cum puteţi vedea pe site. Sediul lor e foarte fain, din cât am apucat să trag cu ochiul în timpul primei mele vizite-interviu la ei (au pereţi coloraţi şi un shopping cart în hol. şi biscuiţi). Teoretic o să fac copywriting, practic habar n-am cât de bine o să îmi iasă treaba asta. Updates mâine, evident.

Din cauza emoţiilor am visat noaptea trecută prima mea zi la ei. Cum am ajuns, directorul Hippos m-a luat de braţ şi m-a dus în mijlocul unei şedinţe de creaţie, unde m-a prezentat indivizilor care stăteau la o masă (da, gen masă de bucătărie), şi care m-au ignorat complet după ce mi-au zis un „salut” din complezenţă. Apoi mi-a fost prezentat biroul meu, care era cămara/ debaraua casei, unde urma să lucrez pe un scăunel mic, scriind pe spatele unor foi deja printate. Şi asta nu e tot: am primit 6 briefuri stufoase pe care trebuia să le rezolv în 40 minute, altfel plecam de la ei. M-am trezit îngrijorată că pierd timpul dormind în loc să lucrez.

Bine, visul e exagerat. Am emoţii, pentru că e prima oară când chiar ajung să fac ce îmi place. Am mai avut parte de „prima zi” la job şi n-a fost crimă, având în vedere că pe atunci tocmai aflam că m-am înscris să fac ceva ce nu îmi place/ nu vreau. Am emoţii pentru că nu vreau să o dau în bară. Pentru că trebuie să mă trezesc la 7 dimineaţa şi doamne, de când n-am mai făcut asta. Am emoţii pentru că sunt mari şanse să îmi placă la nebunie ce voi face şi iar, cine ştie de când n-am mai făcut asta.

the men who stare at goatsŞi pentru că tot am ajuns la lucruri care îmi plac, ţin să menţionez filmul pe care tocmai l-am văzut, anume The Men Who Stare at Goats, în traducere românească, Omul Care Se Holba La Capre (ştiu, traducerea e oribilă). Băi, mi-a plăcut mult. Mă aşteptam la ceva ciudat şi care îmi va depăşi capacităţile de înţelegere, dar nu mă aşteptam la ceva atât de amuzant şi absurd. Genial. Am plecat din sala de cinema zâmbind larg şi cu o tendinţă foarte bizară să încerc să trec printr-un perete. Nu spun nimic despre film, doar vă zic să mergeţi să-l vedeţi, merită toţi banii.

Acest articol a fost publicat în random și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Emo

  1. Corin zice:

    :D
    spor si multa inspiratie la internship!

  2. Marius zice:

    Mai trebuie sa cercetezi si subsolul :P mai sunt niste hipposi si pe acolo si tot cu pereti colorati :D

  3. Kennedy zice:

    Enjoy your poster :) (daca ai ajuns acasa)

  4. Kennedy zice:

    cu filmul :) i-am lu` domn profesor astazi de dimineata

  5. Maria zice:

    ahaaaa… acum am aflat şi eu despre ce e vorba. cică mi-l aduce mâine.
    mulţam frumos, apreciez. cum de, totuşi?

  6. Kennedy zice:

    pai am vazut ca ti-a placut si daca tot il aveam acasa …. si mie imi plac filmele mult :) nu l-am vazut inca filmul dar daca am vazut ca ai scris despre el si intamplarea face ca tatal tau sa imi fie profesor am zis ca poate ti-ar placea :)

  7. Maria zice:

    ha. mersi mult, din nou. să-l vezi, e de feel-good aşa.

  8. Kennedy zice:

    n-ai pentru ce :D o sa il vad in weekend sper :) noapte buna si bafta la hippo

Lasă un răspuns

