Am trăit să-i vad pe AC/DC

Sau, mai bine zis, au trăit ei să mă aibă pe mine ca spectator.

Deci am stabilit deja că am fost la AC/DC aseară. Biletul mi l-am luat de prin ianuarie, cu bani primiţi de ziua mea şi mult entuziasm. AC/DC, frate. Bine, acum nu mă înţelegeţi greşit, n-am fost niciodată fană, aşa cum sunt pentru, să zicem Metallica, dar am ascultat ceva prin liceu şi până la urmă e o trupă pe care merită să o vezi dacă ai ocazia.

Pot spune că am fost la concerte mari la viaţa mea. Dacă mă gândesc numai la vara trecută, pot enumera peste 5 concerte uriaşe. Deci ştiu ce înseamnă trupă mare, public mare, show. AC/DC au făcut show aseară. Poate că n-a fost cel mai „uau” concert pe care l-au susţinut vreodată, dar în mod sigur au făcut spectacol.

În primul rând, au avut o scenă mare. Mare, mare. Apoi, au avut două trupe în deschidere, Down, care n-au fost aşa răi, şi Iris, care nu înţeleg ce căutau acolo. Ok, au fost mari, au cântat rockereli, au fost printre puţinele trupe româneşti care adunau public aşa mare, dar ajunge. Mie nu mi-au plăcut Iris niciodată. N-am putut înţelege cum îşi zic trupă rock/ hard rock/ whatever când sună cât se poate de gay. Hai, aruncaţi cu roşii în mine pentru că nu apreciez Iris. Dacă deschidea Luna Amară ce era? A?

AC/DC au avut început foarte fain. Dacă aş fi văzut şi jumătatea de jos a scenei cred că mi-ar fi plăcut şi mai mult, dar deh. Într-adevăr, nu s-a auzit aşa de tare cum mă aşteptam. Cu o scenă aşa mare şi boxe atât de multe, puteau să scoată mai mulţi decibeli, dar în fond asta nu e vina lor, ci a organizatorilor. Ei au fost energici şi mi-a plăcut foarte mult că au interacţionat cu noi. Bine, nu atât cât să ne lase să cântăm refrene întregi, dar tot au fost câteva „bună seara Bucureşti, ce mai faceţi”.

A, şi era să uit. Oamenii ăştia nu s-au schimbat aproape deloc. Poate un început de chelie, în rest arată la fel ca înainte. Chiar râdeam aseară că au aceleaşi haine cu care i-am văzut în toate concertele şi în clipuri şi probabil că plătesc mari designeri să le croiască de fiecare dată la fel. Oricum, au ajuns nişte moşuleţi simpatici, mai degrabă decât moşuleţi hardcore. Cu excepţia lui Angus, care a rupt tot concertul, dar mai ales în momentul lui, când ne-a făcut să urlăm pe ritmurile chitării lui. A, şi partea de striptease a fost destul de specială, mai ales că nu în fiecare zi te bucuri să vezi un nenea de 55 ani dezbrăcându-se până la chiloţi.

Ce să zic şi de spectacol, au avut renumita locomotivă care a intrat în scenă şi artificii. Au avut o tanti gonflabilă uriaşă care călărea locomotiva şi se mişca ritmic pe melodie. Au avut tunuri de artificii şi confetti albe cărora le-au dat drumul pe solo-ul lung al lui Angus şi au umplut toată Piaţa Constituţiei, lucru pe care îl mai văzusem şi la concertul Elbow de vara trecută. Iar la sfârşit au avut un mic spectacol de artificii, imediat după stingerea luminilor.

Overall, a meritat din plin banii. Pentru AC/DC, în primul rând, pentru atmosfera genială de concert mare, pentru că n-a plouat, pentru tanti gonflabilă şi ţâţele ei enorme, pentru artificii şi mersul pinguinului către ieşire la sfârşit.

Mai târziu vin şi cu poze/ înregistrări proprii, evident.

Acest articol a fost publicat în concerte și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Am trăit să-i vad pe AC/DC

  1. Skidvicious zice:

    Iris au deschis pentru ca sunt singurii in stare sa deschida un asemenea concert. Luna Amara , nu zic nu. Bunicei dar juniori. Si ca stil luna amara..era way to far..fata de stilul AC/DC. Daca ma intrebi pe mine..nush ce cauta Down acolo , care au sunat ca un caca pishu..se putea si mai bine dat fiind faptul ca stim toti istoria Pantera si cata experienta are solistul si ceilalti. Iris m-au impresionat…aseara au sunat cel mai bine…si crede-ma i-am vazut de vreo cateva ori ca sa pot sa compar. In rest mie AC/DC mi-au parut ca au fost FENOMENALI. Deoseama cu bunicul meu , Angus a s-a miscat de parca avea 20 de ani. In rest in Romania nu o sa se mai auda atat de bine nici o trupa in viitorul apropiat spun eu. Nici macar Metallica , o trupa care intradevar se pare ca au obosit umpic dar nici sonorizarea de aici nu cred ca i-a ajutat la ultimul concert. Rock on

    • Maria zice:

      Mda, ce-i drept nu prea avem trupe care să adune atâţia oameni ca Iris, decât dacă îl chemau pe Ştefan Bănică. Lucru trist, dar na. Şi păcat de Down, puşi aşa devreme şi complet fără legătură. După ei ar fi intrat foarte bine nişte Luna Amară sau Trooper.
      A, şi n-am priceput de ce Down au încheiat zicând ceva gen da, să nu uităm pentru ce trupă am venit aici, şi solistul a cântat puţin Stairway to heaven. Wtf.

Lasă un răspuns

