2 săptămâni

… am întârziat cu povestea promisă despre Hippos. Dar în seara asta mi-am făcut timp şi hai că încep.

În prima zi la Hippos am ajuns devreme. Atât de devreme, că nu era încă nimeni la agenţie. Am cunoscut rând pe rând lumea şi am primit un laptop şi o adresă de mail personalizată. Bucurie, ce mai. O vreme am frecat menta pe facebook şi am tras cu urechea la discuţiilor oamenilor din biroul de creaţie. La un moment dat mi s-a pasat un brief foarte tare şi m-am pus pe muncă. O zi mai târziu îmi povesteam ideile şi primeam zâmbete aprobatoare.

Hippos e unul dintre puţinele lucruri care mă motivează să mă trezesc la 7 dimineaţa, chiar dacă n-am prins decât 5-6 ore de somn. E locul unde mă duc zâmbind şi de unde plec de cele mai multe ori tot zâmbind, chiar dacă dorm pe mine de oboseală. E parterul de casă un pic pe Speranţei, un pic pe Serighescu, colorat şi plin de oameni veseli.

Fac ce-mi place, în final. Primesc feedback-uri constructive şi învăţ din greşeli. Citesc despre piese auto şi corectez diacritice, şi până şi asta îmi place, chiar dacă mă strâmb. Pentru că din când în când mai pică şi un client fain şi atunci e joacă. Nu îmi vine să cred că deja au trecut două săptămâni. Îmi place mult la ei, şi de ei. Nu ştiu cât timp o să stau pe acolo, dar în mod sigur  o să make the most of it (pentru că nu îmi vine cum s-o zic în română).

Maria Năzdrăvan, a proud hippo. In probation.

Acest articol a fost publicat în random și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la 2 săptămâni

  1. George zice:

    Bună! Felicitări pentru că faci ceea ce îți place și că e bine.

  2. Pingback: Ce-i cu voi? | a plus tard crocodile

Lasă un răspuns

