Ce bine

Din când în când e ok să ai căderi nervoase. Câte-o zi sau câte-o săptămână. E ok să ai căderi nervoase doar pentru tine şi zâmbete pentru alţii.

Deci am avut o săptămână nasoală. Am făcut bine la examene, cele două, şi am făcut chiar şi un proiect bun, despre brandul IKEA. Toate pe fugă, mai ales examenul de azi, pentru care abia am apucat să citesc câte ceva aseară. Se poate spune că sunt obosită. Că dorm puţin şi prost şi că mi-am cam pierdut orice motivaţie legat de a face ceva, orice. Depresie?

M-am cam izolat de lumea exterioară, chiar dacă îmi petrec majoritatea timpului în afara casei. Nu prea ştiu cine este tipa care s-a dus săptămâna asta la agenţie şi care astăzi se uita cu ură către subiectele de examen la publicitate. Habar n-am ale cui sunt zâmbetele şi ce mecanism automat le activează. Mănânc pateuri şi sendvişuri de 5 lei şi beau RedBull. Mi-am cheltuit deja banii pe săptămâna asta şi jumătate din cei pentru săptămâna viitoare, deşi n-am ieşit deloc. E ok, o să beau doar RedBull şi o să trec pe covrigi. Şi n-o să ies în continuare. Mai puţin mâine.

Ce bine că e weekend şi pot să mai fac un proiect uriaş şi să învăţ pentru încă un examen. Ce bine că e weekend şi n-o să apuc să dorm cum trebuie. Ce bine că sunt la Litere, ce bine că habar n-am dacă mai am prieteni, ce bine că ăia pe care cred că îi am nu prea simt la fel. Ce bine că m-au bătut balerinii şi ce bine că nici anul ăsta nu merg la Metallica, pentru că iar nu am bani de bilet.

Ce bine că mâine e concert Kumm.

Măcar una sinceră.

Acest articol a fost publicat în random și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ce bine

  1. alxunder zice:

    se schimba lucrurile, roata se invarte si tot asa…si maine, dupa kumm, o sa vezi din nou sensu-n toate astea. pentru ca da, concertele kumm reusesc sa aduca optimism chiar si dupa o sapt catastrofala. cheer up!

Lasă un răspuns

