Big Plans

Sunt lucrurile care îmi dau dureri de cap şi ameţeli din cauza entuziasmului în ultimul timp. E ultima vacanţă de facultate şi momentul luării unor decizii destuuuul de mari.

În primul rând, licenţa. Acum câteva săptămâni le râdeam în nas lui Cătălin şi Paulei pentru cât de stresaţi erau legat de marele L, pentru ca acum să ajung să visez că pic examenul şi susţinerea. Până în momentul de faţă am o super-profă coordonatoare, care, pe lângă faptul că e un om minunat, se aşteaptă la acelaşi lucru şi de la mine. Mi-am schimbat tema deja de vreo 3 ori şi abia în dimineața asta ne-am hotărât împreună asupra alteia, de data asta ceva mai serioasă. For now.

În principiu ar putea să nu îmi pese atât de mult de licenţă şi să îmi aleg un subiect uşurel şi gata. Numai că aici intervine altă mare decizie. De licenţa mea va depinde foarte mult admiterea la master, deci trebuie să fie ceva relevant şi interesant pentru domeniul publicităţii. Adică ar trebui să fiu un pic genială dacă vreau să intru la masterul la care visez, şi, cine ştie, să prind şi o bursă care să mai amortizeze uriaşa taxă de şcolarizare. Şi în tot timpul ăsta, ar trebui să mă hotărăsc dacă plecatul la master este decizia cea mai bună pentru că, în fond, costă un căcălău de bani pe care nu îi am.

Dar să lăsăm grijile astea și să ne concentrăm pe vacanță. Peste o lună mă voi fi întors din cele 6 zile de Bruxelles, unde mă așteaptă fericire pură și muuuulte cumpărături. Aproape că e amuzant că mă gândesc la cărți când spun asta, nu neapărat la haine. Și cine știe, dacă am noroc, poate fug și un weekend în vamă la un concert al KUMMilor.

Vă salut și sper să aveți o vacanță ceva mai… vacanță decât a mea.

Acest articol a fost publicat în random și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

