M-au ciuruit.

Cică am fost în teambulding cu hipopotamii. Prima mea ieşire cu oamenii de la job s-a întâmplat weekendul trecut, la Grindul Chituc. Şi-a fost mişto.

Am apucat să dorm o oră înainte de a pleca spre mare. Cumva am reuşit să pierd noaptea gândindu-mă dacă nu am uitat ceva şi dacă sigur e o idee bună să merg, ştiind că mă aşteaptă stat la cort în pustiu. La 4 jumate dimineaţa eram cu traistele gata şi cu gândul că imediat ce ajung sar în apă, orice ar fi. Până acolo, însă, ne-am tot împotmolit. Întai am pierdut timpul prin Real, făcând cumpărături pe care nimeni nu le-a mâncat, iar apoi am stat la coadă la benzinărie. Într-un final ne-am văzut pe autostradă, de care nu ne-am bucurat aşa mult, pentru că deodată s-a făcut coloană de maşini şi stăteam pe loc. Vreo 11 maşini buşite pe mai puţin de un kilometru, dintre care un tir intrat într-un alt tir şi făcut praf cabina, şi un şir de patru ameţiţi care intraseră unii în alţii, ca piesele de domino.

Grindul Chituc e departe. Am ajuns acolo pe diverse drumuri mai mult sau mai puţin asfaltate, până am dat de un loc cu multă iarbă înaltă şi bălţi. Şi ţânţari. Mulţi ţânţari. În afară de populaţia locală de ţânţari, în Vadu găsiţi o cherhanea care serveşte numai peşte (şi băuturi, na), câţiva pisoi şi câini, şi multe corturi de fiţe – cu antreu, terasa, sufragerie, dormitor, mansardă, scară exterioară, termopane şi sistem de încălzire central. Glumesc, parţial. Marea era faină, semnificativ mai curată decât în Vamă, unde mi se face rău când intru. Nisipul fin şi curat, ce să mai, parcă nu erai în România.

Partea nasoală a început seara, când au ieşit la aer diverse gângănii şi bărzăuni şi alte chestii zburătoare cărora le plăcea să ne urmărească şi să se avânte cu viteză în noi. Cât despre ţânţari, erau peste tot, unul lângă altul. Tocmai de-asta în 10-15 minute m-am ales cu aproximativ 70 de muşcături pe fiecare picior, şi vreo alte 10 pe restul corpului. M-au ciuruit prin chiloţi şi pantaloni groşi, cu cea mai mare nesimţire. Într-un final am scos o păturică şi mi-am pus-o peste hanorac şi pantaloni şi am mai scăpat.

În seara aia mai toţi am fost pachete de nervi. Cel puţin până când ne-am resemnat şi am început să facem haz de situaţie. Să plecăm? Asta înseamnă să trecem pe lângă bălţi, unde-i mai grav. Bine atunci, stăm pe plajă înfofoliţi până dimineaţa, când dispar ţânţarii. Dar e 11 abia şi noi n-am mai dormit de joi. Bine atunci, hai să bem. Dar nu găsim nici berile, nici vinul, le-am îngropat prea bine în nisip. În final mi-am băgat picioarele şi m-am dus în cort, unde mi-am consumat bateria telefonului pentru flash, ca să termin cu ţânţarii care intraseră. Probabil că n-am dormit mai prost decât în noaptea aia în toată viaţa mea. Salteaua udă, aer umed şi sufocant în cort, nisip mai peste tot şi eu, în hanorac şi pantaloni groşi, înfofolită în pătură şi transpirând. Când într-un final m-am trezit şi am văzut că e 6 dimineaţa am zis doamne-ajută şi-am scos capul afară.

Concluzii:

  • ţânţarii sunt rezistenţi la Autan;
  • Autan cică omoară ţânţari. În acelaşi timp, dizolvă lacul de unghii şi etichetele de plastic ale sticlelor. Probabil funcţionează şi ca spray paralizant;
  • nu vă cumpăraţi Autan;
  • mai bine investiţi banii într-un costum de stupist;
  • românii tot români sunt; în vreo 3 ani ar trebui să ne aşteptăm la Vadstock, salvaţi Vadu, şi la vreo 10-20 vile pe mal;
  • telefoanele se descarcă mai repede dacă le foloseşti ca să vânezi ţânţari, trimiţi sms-uri disperate de ajutor, dacă vodafone s-a gândit că nu îţi trebuie mereu recepţie la mare;
  • nu mai merg în viaţa mea cu cortul la mare;
  • hipopotamii sunt oameni mişto şi în condiţii extreme.
Acest articol a fost publicat în random și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la M-au ciuruit.

  1. leilana zice:

    mişto blog. stilul tău de-a scrie îmi aminteşte foarte mult de o prietenă bună de-a mea. promit că o să te citesc mai des decât până amu – când te vei apuca să scrii iarăşi, fireşte. toate bune, faine şi frumoase şi KUMM vrei tu să fie. :D

  2. Maria zice:

    mulţam, acum am văzut comentariu ăsta. de când scriu mai rar, wordpress mă pedepseşte şi nu-mi mai trimite notificări.
    same to you :)

  3. Pingback: Ce-i cu voi? | a plus tard crocodile

Lasă un răspuns

