Win some, lose some more.

Ştiu ce pierd. Ştiam toate lucrurile astea de când am semnat. Că n-o să mai fie vacanţă. Că o să ies mai puţin, şi mai selectiv. Că timpul petrecut cu oameni dragi o să se reducă drastic. Că de data asta ceilalţi se vor mula pe programul meu, iar cei care vor refuza, vor dispărea treptat.

Şi aproape că nu regret nimic. Sunt obosită de mor, la 10 seara deja încep să mi se închidă ochii şi în weekend abia de mă urnesc din casă. Dar e mişto. Îmi place să mă trezesc cu greu dimineaţa şi să plec spre serviciu. Îmi place că plec zâmbind mai tot timpul. Îmi place faptul că nu sunt condiţionată să mănânc acasă şi că mâncarea de zi cu zi mă face să mă simt bine. Şi cel mai mult îmi place ce fac, şi oamenii cu care lucrez. E genial să stai 10 ore pe zi în mijlocul unor oameni deştepţi şi, paradoxal, atât de bătuţi în cap, cu care să râzi jumate din timp din orice prostie şi cărora să simţi că le poţi spune orice cretinitate îţi trece prin minte. Sunt şi zile nasoale, destule chiar. Zile în care lucrez pe un proiect care nu îmi spune nimic, pe o idee pe care nu o văd, sau zile în care pur şi simplu aş prefera să stau acasă şi să dorm. Win some, lose some.

Regret cumplit că unii n-au ţinut pasul cu mine. Nu pentru că e imposibil, ci pentru că au preferat să n-o facă. E mai uşor să dai şuturi în fund decât să faci ceva constructiv. Şi din acest motiv îi apreciez enorm pe cei care zi de zi ţin pasul cu mine, chit că îi număr pe degetele de la o mână.

Acest articol a fost publicat în oameni și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Win some, lose some more.

  1. leilana zice:

    senzaţia asta de a „face ceea ce îţi place” este una de care sper să am şi eu parte într-o zi. până una-alta, rămân în call center şi stau cu ochii în patru după vreo oportunitate.

Lasă un răspuns

