Uau

Când am scris postul ăsta, undeva în mijlocul săptămânii trecute, mi-era un dor teribil de casă. Mi-era puţin frică de toţi oamenii ăia şi mai că m-aş fi închis în cameră de ruşine. Ce proastă eram.

Nici nu ştiu când s-a petrecut schimbarea. Ştiu doar că brusc m-am îndrăgostit de toată lumea de acolo. Mă uitam de la unul la altul şi mă gândeam cât de norocoasă sunt că am ocazia să îi cunosc şi să mă joc cu ei. Au fost opt zile în care am zâmbit larg, fără vreun motiv anume. Opt zile în care m-am obişnuit atât de mult cu stilul ăla de viaţă, încât uitasem complet că acasă mă aşteaptă un job şi diverse responsabilităţi. Opt zile alături de nişte oameni incredibili, pe care mi-aş dori foarte foarte mult să îi revăd.

Lifechanging. M-a schimbat enorm excursia asta. M-am întors calmă, fericită şi tristă în acelaşi timp. Am învăţat atât de multe lucruri de la oamenii de acolo… Acum Bucureştiul mi se pare complet străin, simt mai mult ca niciodată că locul meu nu e aici. Mi-e dor de căldura oamenilor, de cartofii prăjiţi, de îmbrăţişările strânse, de masaje, de betonul pe care am adormit, de toate experienţele senzoriale care îmi dădeau fiori, de baloane, de nopţile târzii şi dimineţile cu micul dejun pe barcă, mi-e dor să simt iarba sub picioarele goale, să alerg şi să ţip de nebună şi să fie ok, să dansez cu ochii închişi fără muzică şi să o iau complet razna pe melodia asta.

A fost pur şi simplu uau. M-am bucurat de fiecare clipă la maxim şi încă mi se par complet ireale unele dintre ele. Îmi place de mine acolo, îmi place cum gândeam şi tot ce am făcut. Presupun că aşa e fericirea.

Două filmuleţe cu noi:

Acest articol a fost publicat în oameni, povesti și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

