Am un prieten

Care face nişte comics mişto de tot. El zice că-i umor sec, eu zic că-i umor fain. Dar poate sunt eu mai seacă din fire, cine ştie. Îmi place mult stilul lui şi mă bucur tare că s-a pus pe treabă şi şi-a făcut un site aici, şi pagină facebook aici.

Vizitaţi-l, citiţi-l şi lăsaţi o vorbă bună. Doamnelor şi domnilor, Fasolea Magică:

istoria romanilor prescurtata de Gabriel Copoeru

 

Acest articol a fost publicat în oameni și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Am un prieten

  1. leilana zice:

    hahaha, ce-mi place desenul ăsta! :D

Lasă un răspuns

