Help needed

Nu ţi-am cerut până acum să-mi dai like-uri. Nici la super-ferma mea, nici la vreun super-mega-concurs cu super-mega premii. Însă acum am nevoie de ajutorul tău.

Tago Mago organizează un fel de concurs pentru DJ rezident şi m-am înscris şi eu. Ca să am şanse să trec mai departe, însă, am nevoie de 3 secunde din viaţa ta. Să dai click aici şi să dai un like la DJ Năzdrăvan. Ăla cu playlistul Date with the night. Adică eu.

Şi dacă te simţi mai Superman, zi-le şi câtorva prieteni să mă voteze. Mai jos ai butonul de FB Share şi cel pentru Twitter. Eu nu vă pot promite decât recunoştinţă eternă şi muzică bună şi, cine ştie, câte-o bere/un muffin de căciulă.

Cu alte cuvinte, mulţam frumos de vot şi te aştept duminica asta, începând cu ora 9, să mă vezi punând nişte muzică alături de alţi 4 concurenţi. Intrarea-i liberă, so bring your friends and pets and parents and whatever else. În Tago Mago, pe Speranţei la 21. Şi ora, şi numărul.

Acest articol a fost publicat în povesti și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Help needed

  1. Pingback: Tweets that mention Help needed | a plus tard crocodile -- Topsy.com

  2. Maria zice:

    hai, hai :)) eu sper. mulţam de vot :D

Lasă un răspuns

