Date with the night party

N-am apucat să mulţumesc aici tuturor care m-au votat la Random Sundays. Aţi fost grozavi şi am avut cele mai multe voturi, datorită vouă. Mi-a plăcut să pun muzică în Tago Mago şi se pare că şi lor le-a plăcut de mine. Drept pentru care m-au chemat să îmi fac seara mea astăzi, vineri, în Mansarda lui Jumbo. Intrarea-i liberă şi muzica e faină, promit.

Eu oricum sunt complet uluită de ce se întâmplă şi m-a amuzat foarte tare că petrecerea mea apare pe 24fun. Puteţi să vedeţi nişte piese pe care o să le pun diseară în pagina evenimentului, unde puteţi de asemenea să consemnaţi prezenţa (sau absenţa) diseară.

 

Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Date with the night party

  1. Pingback: Ce-i cu voi? | a plus tard crocodile

Lasă un răspuns

