Update rușinos

Iar a trecut o grămadă de timp și eu n-am mai trecut pe aici. S-au întâmplat multe, parțial ăsta fiind și motivul pentru care n-am mai scris. Dar hai să mă revanșez.

Digeiala din Tago Mago

Am făcut-o și p-asta, da. Primul Date with the night Party a fost destul de mișto. Parțial a fost dezamăgitor, pentru că mulți din cei care promiseseră că vin n-au mai ajuns, dar în același timp am avut parte de surpriza foarte plăcută de a avea în public oameni pe care nu m-aș fi așteptat să îi văd. Deci bucurie. M-am simțit foarte mișto să îmi dudui melodiile preferate și să văd cum câte cineva vibrează la ce am ales. Și se pare că nu le-a displăcut complet ce am făcut acolo, pentru că m-au chemat din nou joia viitoare, pe 16, tot în mansardă.

Moving is anything but fun

Ăsta trebuia să fie un articol întreg. Dar, pe scurt, m-am mutat în sfârșit și a fost una dintre cele mai obositoare experiențe din viața mea. Am cedat nervos de câteva ori și n-am avut timp nici măcar să îmi plâng de milă. Încă n-am despachetat tot și încă n-am toată mobila de care am nevoie, dar ne descurcăm. Am trecut de la iubire infinită pentru IKEA la ură, și înapoi la iubire. Am păstrat disprețul implacabil pentru Kika (groaznic magazin și concept) și am început să merg mai binedispusă la Mobexpert. Voi scrie mai multe într-un viitor articol, după ce voi avea și eu internet acasă, altă luptă grea care mi-a săpat câteva viitoare riduri de încruntare.

Other stuff

În rest, am trecut prin câteva mici depresii, câteva concerte, câteva băute, n-am mai mâncat cum trebuie de vreo lună și sunt răcită de vreo 4 zile. Dar na, decembrie e mereu deprimant, așa că nu mă străduiesc prea tare. Habar n-am ce-o să fac de ziua mea sau de revelion și nu simt niciun fel de bucurie pentru zilele astea două. Deci lucrurile stau cam ca anul trecut, în mare. Momentan lucrez la ceva ce ar putea fi really great, dar nu vreau să anticipez, că nu-i frumos. Țineți-mi pumnii oricum :D

Cu asta am încheiat. Zic un pe curând cu capul plecat de rușine și vă aștept joi în Tago Mago să ciocnim o bere. Vă las cu o melodie pe care nu reușesc să mi-o scot din cap:

Acest articol a fost publicat în random și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

