Date With The Night – take 2

Citeam mai devreme articolul lui Cătălin şi m-am surprins oftând aprobator. Chiar aşa, unde s-a dus anul ăsta şi cum de-i deja decembrie? Unde s-a ascuns vara pe care n-am simţit-o defel şi unde-a fugit toamna? Anul ăsta s-au schimbat multe şi cred că e prima oară când simt că timpul a trecut cu o viteză pe care nici măcar nu știu să o calculez. Probabil voi vorbi mai mult despre asta într-un post viitor, așa cum se poartă de sfârșit de an.

Acum voiam să scriu ceva despre joi, anume despre Date with the night party la care invitam pe toată lumea în articolul anterior. Bă, a fost trist rău. În primul rând, a început prost: după ce că eram nedormită, obosită și n alte stări nasoale, am întârziat. După jumătate de oră de sunat la taxi de pe 3 telefoane simultan, am cedat nervos și am luat-o pe jos prin zăpadă și viscol, cu laptopul după mine. În timp ce mergeam spre metrou, Cobălcescu mi-a confirmat că a găsit mașină și că vine în 5 minute. Așa că m-am oprit și-am așteptat. Și-am așteptat. Și dup-aia am mai așteptat nițel. Așa, cam 20 de minute în care nu îmi mai simțeam nicio parte a corpului. Am sunat din nou la ei să întreb ce se aude cu taxiul, mi-au închis. Fain așa.

Deci am luat-o pe jos. Metroul nu prea are cum să-ți tragă țeapă, așa că am ajuns la Universitate relativ repede. Doar că de acolo mai era ceva de mers pe jos și eu întârziasem deja jumătate de oră. Primul taximetrist m-a refuzat, dar al doilea a zis că mă duce oriunde, atâta timp cât îi dau 10 lei. Mai că era să-l deochi, când a început să mă ironizeze, cum că eu profit de el pentru că mi-e frig/lene să o iau pe jos. Bă, nenea, atâta timp cât îți dau de 5 ori mai mult pentru serviciul pe care mi-l oferi și nu comentez nimic, ai putea să taci și să te bucuri că îți rămân bani de-o bere și-o ciocolată. Mi-a urat un succes la conferință când m-am dat jos, i-am întors-o cu sărbători fericite și-o înjurătură printre dinți.

În Tago Mago nu era mai nimeni, doar 2 prieteni care ajunseseră înaintea mea. M-am instalat repede și hai să punem muzică, doar pe facebook erau destui attending/maybe attending. Încet-încet au mai venit câțiva prieteni, dar asta a fost tot: maxim 10 oameni cărora le mulțumesc foarte tare că au venit. Nu zic că nu ne-am distrat, a fost chiar mișto în cerc restrâns, doar că nu asta era ideea. Asta pot face și acasă.

Și nu pot să nu mă întreb: mă, dacă tot știi că nu vii, de ce mai dai attending? Prefer să te văd că alegi not attending și vii să-mi faci o surpriză, decât să te aștept toată seara și ioc. Nici nu știu dacă e vina mea – oamenii nu mă plac pe mine/muzica pe care o pun, sau e locul de vină – lumea nu prea vine în Tago Mago, sau pur și simplu se întâmplă să pic simultan cu evenimente mult mai mișto, adică ambele menționate anterior. Nu știu, dar e descurajant și mă gândesc sincer să mă mulțumesc cu DJ-ingul în propria sufragerie, pentru mine și pisica imaginară.

Momentan mai e un Date with the night party joia viitoare, pe care am apucat să îl confirm de câteva zile. Tot în Tago Mago, tot de la 10, tot intrare gratis. Tot eu și muzica mea. Ar fi fain să veniți.

Acest articol a fost publicat în muzica și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Date With The Night – take 2

  1. leilana zice:

    sunt sigură că nu eşti tu de vină. locul e de vină. am fost o singură dată la tago mago în mansardă, la un dj set de-al lui paul. şi tot aşa… lume puţină rău. am sfârşit prin a ne căra cu toţii în control.

  2. Pingback: Ce-i cu voi? | a plus tard crocodile

Lasă un răspuns

