Cele mai sincere cadouri

…sunt alea pe care ţi le faci singur. Că doar cine să ştie mai bine decât tine ce îţi doreşti şi dacă meriţi lucrul ăla? Aşa că săptămâna asta mi-am făcut singură un cadou: mi-am dat demisia.

Ei bine, viaţa după demisie nu e cine ştie ce. E la fel ca înainte, doar că ai permanent în faţă un tablou cu promisiuni la care ştii că vei ajunge în cam două săptămâni de muncă şi muncă. Şi mai ştii destul de clar că mult timp vei sta în pat dormind, într-o încercare disperată de a recupera cele 8 luni de stres, nervi, nesomn şi ce-o mai fi fost.

În prima zi eram toată un zâmbet. Ce-o să fac eu cu atâta timp liber? Pot să fac orice! Gata cu trezitul la 8 fără 10, gata cu zilele moarte, gata cu oboseala incredibilă din fiecare sfârşit de săptămână. Şi-apoi m-a lovit: gata şi cu partea de fun care venea odată cu unele proiecte, gata cu sesiunile lungi de râs isteric din birou, gata cu sentimentul ăla mişto pe care îl am de câte ori îi povestesc cuiva de câte un proiect la care lucrez. Gata cu oamenii faini din agenţie.

N-am nicio concluzie, după cum habar n-am dacă o să fie bine sau nu. Știu doar că azi e Crăciunul și că ar trebui să mă bucur de vacanță. Ceea ce vă urez și vouă, pe oriunde sunteți. Să fiți fericiți și să-i aveți lângă voi fix pe oamenii pe care vi-i doriți.

Acest articol a fost publicat în oameni și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Cele mai sincere cadouri

  1. Pingback: Ce-i cu voi? | a plus tard crocodile

Lasă un răspuns

