Hopa, vând carte!

Când eşti pe fugă nu iei cele mai bune decizii. Mai ales când te loveşte entuziasmul şi abia de mai poţi respira de emoţie. Aşa am făcut şi eu în urmă cu vreo două săptămâni, când mi-am dat aproape toţi banii pe cărţi. Problema e că am reuşit să comand aceeaşi carte de 2 ori.

Drept pentru care, anunţ cât se poate de public că vând una bucată Creative Advertising (Ideas and techniques from the world’s best campaigns) de Mario Pricken. Dacă aţi apucat să o răsfoiţi de la British Council, de unde am aflat şi eu de ea, ştiţi că e o colecţie frumoasă de imagini din campanii excelente, aşezate în categorii. Şi nu e doar o carte cu poze. De fapt, mai bine vă las să citiţi un review al cărţii, aici, unde o puteţi şi răsfoi. Apoi întoarceţi-vă la mine.

Creative AdvertisingCe vedeţi mai sus e dovada entuziasmului meu fără limite. Şi canapeaua mea roşie de la IKEA.

Deci, vând Creative Advertising cu 140 lei şi mă întâlnesc cu doritor/doritoare la o cafea şi o discuţie aprinsă despre publicitate, opţional şi inclus în preţ (în Bucureşti). Şi ca să vă dau şi un reason why, vă zic că nu ştiu dacă o au la Cărtureşti, unde probabil ar costa dublu, dar o au pe Librărie Online, unde costă 184 lei. Just saying. Dacă o vreţi, mai bine o luaţi de la mine. Că-i la ofertă.

Doritorii să lase comentarii la acest post sau pe Facebook. Atât.

Acest articol a fost publicat în random și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Hopa, vând carte!

  1. Pingback: Tweets that mention Hopa, vând carte! | a plus tard crocodile -- Topsy.com

Lasă un răspuns

