Maybe you should spend some time in somebody else’s mind

Undeva între evitarea licenţei şi a sesiunii, aseară m-am strecurat la concertul unplugged al băieţilor de la The Amsterdams la Grădina Verona, în deschiderea Festivalului Filmului European. Şi zic că m-am strecurat pentru că era plin ochi. Am intrat fix pe versul cel mai fain din Apple (our world is a mess, why should we care, shoulding is bad) şi am plecat cu ditamai zâmbetul după un concert frumos şi cald. Ah, şi au cântat Crackers, pe care cel mai probabil n-o ştiţi, dar e una dintre cele mai vechi şi faine piese ale lor. Cam aşa o cântau prin 2007, când i-am filmat eu.

Evident, poze:


Acest articol a fost publicat în concerte, fotografie și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Maybe you should spend some time in somebody else’s mind

  1. leilana zice:

    licenţă, disertaţie… să nu vorbim de lucruri sfinte, zic. mai bine în linişte şi pace o muzică faină să ascultăm. :D

Lasă un răspuns

