Pe ultima sută de metri

Gata facultatea, gata. Era în liceu când cântam asta şi mi se părea că Ada Milea vorbeşte despre o perioadă atât de îndepărtată încât îmi imaginam că nici n-o să îmi mai amintesc de cântec atunci. Iată că e primul lucru care îmi vine în minte acum că s-a terminat. Şi nu simt nimic special. S-au mai dus 3 ani cu care puteam face altceva. Dar eu am ales să fac Litere.

Semestrul ăsta n-am călcat decât la maxim 10 cursuri şi seminarii în total. Am citit pe ultima sută de metri cursurile pozate de o colegă şi mi-am pierdut nopţile scriind proiecte. Am luat 9 la proful care m-a picat în anul I şi care nu m-a scos din 7 restul timpului. Am luat punctaj maxim la un proiect imposibil făcut mai mult din intuiţie pentru că simţeam că mă depăşeşte. Am făcut destul de decent (până la proba contrarie) la cel mai groaznic examen, înainte de care am ales să ies decât să stau să învăţ. Am luat 5 la Publicitate, singura materie la care ştiam că orice ar fi mă voi descurca. 5, media unui proiect făcut bine şi a unui examen trecut pe 3 sferturi. Bun.

E 17 mai şi am 22 de pagini la licenţă. 22 din vreo 80-90. Totul ar merge mai rapid dacă nu mi-ar fi imposibil să îmi pun ideile în scris. Totul ar merge semnificativ mai rapid dacă n-aş fi complet distrasă. Ori e tumblr, ori facebook, twitter, google reader sau vreo fereastră de chat de care nu mă pot dezlipi. Sunt la zi cu toate serialele în condiţiile în care m-am apucat destul de recent de House şi Adventure Time. Examenu-i în mai puţin de-o lună, iar susţinerea tot cam aşa şi mie nu îmi stă gândul decât să o tai la mare vreo 2 zile şi să-mi găsesc un job fain din nou. (apropo, mi-am updatat CV-ul, take a look) Şi iulie pare atât de departe. Dar  probabil că e firesc ca aşteptarea să fie la fel de dureroasă cum au fost ăştia 3 ani, în mare.

Acest articol a fost publicat în random și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

