Să rezumăm

Mai a fost o lună-fulger. Abia de ştiu unde mi-a fost capul printre examene, scris la licenţă şi mai multe nopţi de Control decât corpul meu poate duce. Iar iunie abia de mi-a dat răgaz să respir până acum. Uite, a trecut numai o săptămână şi nu-mi ajung degetele de la mâini să număr câte atacuri de panică am avut în ultimul timp, câte nopţi am pierdut sau câte tâmpenii am făcut sub presiunea lipsei somnului şi a stresului.

Dar am absolvit, deci într-un fel am terminat facultatea. Am primit o diplomă falsă care mă felicită sarcastic pentru „participarea cu succes la cursuri”, de parcă nu ştim amândouă cât am călcat în facultate anii ăştia. Festivitatea a fost faină, spre surprinderea mea. Chiar dacă nu simt că am realizat cine ştie ce terminând facultatea asta, m-a bântuit un mic sentiment de mândrie că măcar am rezistat până la final şi că am reuşit să am şi rezultate destul de bune, până la urmă. Iar restul zilei a fost o încântare pe care o veţi vedea în curând pe Facebook şi, cine ştie, poate chiar aici.

Mai departe. Ah, da! Am terminat lucrarea de licenţă. Un ultim deadline dat de profa-mi coordonatoare m-a ţinut trează vreme de 24 de ore în care mi-am scris studiul de caz şi restul lucrării care în final are nu mai puţin de 93 de pagini (cu anexe cu tot, da). Un rezultat destul de bun pentru 3-4 zile de instabilitate emoţională, anxietate, tratament cu cofeină şi mult, mult Radiohead. Uitându-mă peste ea nu-mi vine să cred că am citit 3 pagini jumate de cărţi şi articole şi că am reuşit să fac o treabă destul de mişto legat de tema aleasă. Acum rămâne să vedem ce părere au profii.

Cam asta e. Aş putea să profit de ocazie să le cer scuze public pentru crizele de anxietate oamenilor care au avut de-a face cu mine în ultima săptămână, dar asta ar însemna că m-am liniştit şi tind să cred că nu. Dar e ok, ştiu că după 15 iunie o să fie linişte, chit că trec sau nu examenul pentru care încă nu m-am apucat de citit. Până voi reveni aici, însă, vă invit să urmăriţi un rezumat mai grafic al ultimelor zile pe noul meu tumblr unde mi-e ceva mai uşor să postez, fiind, aşa cum mă ştiţi, o leneşă uriaşă.

 

Acest articol a fost publicat în random. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

