Let me introduce you to my friends

E grozav să ai prieteni talentaţi. Nu numai că poţi să te lauzi cu ei, cum fac eu acum, dar sunt o sursă constantă de inspiraţie şi motivaţie. Îl ţineţi minte pe Cătălin. Am mai scris despre el cam pe vremea când ne-am cunoscut, la Anim’est 2009, unde ne-am împrietenit aproape instantaneu. Pe atunci aspiram să fiu fotograf, aşa ca el, doar că urmărindu-i postările de pe blog şi felul în care se descurca acolo, la eveniment, m-am descurajat complet. M-am lăsat de fotografie vreun an şi am preferat să fiu critic şi admirator al muncii lui şi a altora mai talentaţi decât mine. Şi n-a stricat.

Dar asta nu-i o poveste despre mine. E despre cum tipul cu un Canon semi-pro care făcea poze fără bani la diverse evenimente a devenit Cătălin Georgescu, fotograful oficial al celei de-a treia echipe Redescoperă România, proiect organizat de Petrom. E despre tipul care, înainte de asta, a fost ales să bată o bună parte din ţară pentru a documenta atracţii turistice. Iar în ultima săptămână a bloguit, facebook-uit şi twittuit cot la cot cu unii dintre cei mai şmecheri bloggeri români. Fotografiile sunt fantastice. Dacă nu mă credeţi, aici e site-ul lui şi aici e pagina de Fb a Petrom România. Şi aruncaţi un ochi şi pe portofoliul corporate, dacă tot sunteţi aici.

Uite-un teaser pe care eu una abia aştept să-l înrămez:

Acest articol a fost publicat în oameni și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Let me introduce you to my friends

  1. Maria, iti scriu de pe Transalpina. Ma intorc acasa. Si am verificat facebookul ca oricare om care tocmai coboara din munti.

    Si iata-te. Ai scris un post doar despre mine. Sunt impresionat. Si flatat. Si nu stiu daca merit toate laudele aduse.

    Dar o sa ma straduiesc mai tare sa nu te dezamagesc. Nici pe tine, nici pe ceilalti.

    Si o sa-ti termin curand si pozele. Nu de alta, dar vreau sa ma mandresc cu ele. :D

Lasă un răspuns

