Ca să avem de ce râde pe 31 decembrie 2012

E vina lui Ciprian.

Oricât de mult mi-ar plăcea listele, mereu am refuzat să fac una cu new year’s resolutions. Din motive evidente. Nimeni nu face nimic din ce-și propune la început de an. E nerealist. Atâta timp cât lista aia nu arată ca un scenariu ambițios scris de Tudor Chirilă (ai ghicit, nu îl apreciez), șansele să faci ce îți propui sunt minime. Nu îmi pot explica avântul ăsta de început de an care ne face să privim cu încredere în zare în timp ce strângem din buze și ne spunem în sinea noastră că ăsta-i anul nostru. „Păzea, 2012! Am o listă de dorințe imposibile care îți vor anula orice șansă de a deveni cel mai tare an de până acum.”

Dar am zis să mai renunț la cinism. Așa că am făcut o listă de chestii pe care mi-ar plăcea să le îndeplinesc anul ăsta. Printați-o, laminați-o și veniți cu ea la mine pe 31 decembrie să râdem împreună. Să începem:

1. Să ies mai puțin în Control și mai mult pe afară, în lumină naturală și nivel mai scăzut de fum și decibeli. Cu prieteni sau fără.

2. Să merg din nou la un festival mare de muzică, preferabil Reading/Rock en Seine/Sziget.

3. Să-mi upgradez certificatul de engleză cu ceva gen IELTS/TOEFL, să-mi amintesc franceza și să mă apuc de olandeză.

4. Să citesc cel puțin 2 cărți pe lună.

5. Să fac mai multe poze.

6. Să câștig mai mulți bani, deși mă descurc ok și acum.

7. Să mă implic în proiecte mișto și să îmi lansez propriul meu proiect super-original și super-creativ.

8.  Să-mi iau o bicicletă frumoasă și să merg cu ea la muncă.

9. Să fiu mândră de ce fac la muncă.

10. Să mă plimb mai mult, neapărat să revizitez Belgia.

11. Să mă port mai frumos cu ai mei.

12. Să fiu mai puțin tristă.

13. Să mă îndrăgostesc de un băiat care să mă vrea la rândul lui și să nu accept nimic mai prejos.

14. Să mă mut din țară la final de an. Poate în Olanda, poate în UK, poate mai vedem.

15. Să am grijă de mine, fizic și emoțional.

16. Să scriu mai des și mai bine.

Încă 4 și rotunjeam lista. Dar, să fim serioși, 16 planuri pot fi copleșitoare pentru un singur an. Iar 2012 deja are o mulțime de așteptări de împlinit sau nu (sfârșitul lumii și chestii). Așa că nu mă supăr dacă nu-și găsește timp să se ocupe de lista mea pentru că, sinceră să fiu, nici eu nu-i voi acorda mare atenție. Partea cea mai faină a rezoluțiilor de an nou e când se întâmplă fără să te chinui prea tare.

Acest articol a fost publicat în povesti și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Ca să avem de ce râde pe 31 decembrie 2012

  1. Foarte frumoasa lista ta. Am schitat si eu un wishlist mai degraba decat a new year’s resolution list, si pe primul loc era trecut „timp”. Cred ca listele astea sunt bune de scos din sertar atunci cand vin toate pe speed mode una dupa alta si esti prea prins in ce faci ca sa iti mai dai seama ce faci de fapt si ce ti-ar placea sa faci cu adevarat. Sunt sigura ca o sa se indeplineasca destule din ele incat sa ai a good feeling la anul, pe 31 decembrie, cand o sa recitesti lista (in cazul in care o sa faci asta).

    • Maria zice:

      Sper, dacă nu, măcar o să râd cu poftă. Cât despre timp, avem din plin, ne trebuie doar chibzuință să îl petrecem cu cine trebuie, cum trebuie.

  2. 13 e realizabil, doar daca tai 14 de pe lista. Relatiile la distanta nu prea au mare succes. De 9 ma cam indoiesc. Nu esti deja mandra de ce faci la munca? Hmm. Restul par realizabile

    • Maria zice:

      Nici nu mi-am pus problema de a alege între 13 și 14. Ce-o fi, o fi.
      Nu sunt mândră încă, nu în sensul ăla de a veni acasă și-a le arăta alor mei ce chestie mișto am făcut. Așa-i cu juniorii. Dar am răbdare.

      • Fii mândră de orice lucru pe care-l faci. Orice chestie pe care o faci e mișto. Gradul de cât de mișto e se schimbă de la un proiect la altul. Orice lucru făcut de tine conteaza so be proud of it.

  3. Didi zice:

    Foarte frumoasa lista!Mult succes..:-)

  4. Ned zice:

    Cine stie si vezi ca se intampla ‘surpriza’ pe 1.01.2013..dar macar ramanem cu rasul , ca dupa aceea nu mai apucam nici plansul

  5. GABRIEL zice:

    Bucurate de viata orice s-ar intimpla!

Lasă un răspuns

