Unde m-aș da prima dată cu bicicleta roșie

Pfa. Bună întrebare, Piticu. Dacă el sugera să scoți bicicleta roșie în parc, că cine știe, poate așa dai peste iubirea vieții [sic], eu tind să refuz propunerea. Nu de alta, dar sunt convinsă că iubirea vieții mele se dă mai degrabă pe net, decât în parc. În plus, n-am mai biciclit de ceva timp, deci probabil că prima jumătate de oră în parc ar fi cam ca în giful ăsta.

Deci, pentru că mi-e rușine să mă fac de râs în parc, probabil că aș alege un loc mai intim pentru ca eu și bestia roșie să ne cunoaștem mai bine. N-o să sune deloc aventuros, dar probabil că aș plimba-o pe jos până în curtea fostului meu liceu. Deși e aproape, drumul până acolo implică urcușuri și slalomuri printre mașini pentru care nu sunt pregătită emoțional. Odată ajunsă la poartă, i-aș promite paznicului că i-o las și lui o tură, numai să mă lase o oră să exersez curbele spre dreapta, spaima cea mai mare, fără să tragă cu ochiul la mine. Cornel e de treabă.

Apoi, presupunând că am îmblânzit bestia, aș scoate-o undeva frumos, să se simtă norocoasă că e bicicletă și că mă are pe mine drept stăpân. Aș duce-o pe Calea Floreasca, pe lângă lac, unde-i multă verdeață, și-apoi ne-am întoarce pe Aviatorilor. În final, seara, aș duce-o să-i arăt unul dintre locurile mele preferate din București, dealul Academiei, de unde ne-am întoarce frumos acasă pe Splai, pe pista de biciclete.

Și așa am încheiat și al doilea articol pentru concursul Coca-Cola. Primul, despre codul meu de bune maniere pe bicicletă, e aici, la doi pași. Dacă mă includeți în acatiste promit să vă dau și vouă bicla o tură.

Acest articol a fost publicat în random și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

