Două vorbe despre cel mai bun portal de știri

Nu știu de unde vă luați voi știrile, dar Evenimentul Zilei este bucata de internet românesc unde jurnalismul se duce să moară de boli venerice și tot felul de infecții pe care le credeam pierdute în lumea civilizată. Deși nu obișnuiesc să dau în oameni și branduri pe blog atunci când văd câte ceva care încalcă orice regulă minoră de bun simț, am zis că băieții de la Evenimentul Zilei merită să fie excepția.

Lucrurile stau cam așa: le-am dat like paginii lor de Facebook cândva demult, când se lăudau cu ceva de care nu-mi mai pot aminti. Probabil știri de calitate și toate valorile pe care și le-au trecut în descriere. Informație completă și relevantă. Dinamic și interactiv. Din păcate pentru ei, n-au niciuna dintre cele enumerate. Au, în schimb, o echipă de postaci  absolvenți ai școlii Cancan/Click/OTV. La Evenimentul Zilei nu scriu jurnaliști, ci niște băieți și fete care fie duc lipsă de creier, fie sunt dispuși să își semneze numele lângă cele mai penibile idei exprimate vreodată în presă, doar pentru o leafă mediocră.

Nu știu de ce, dar mi s-a urcat sângele la cap când am văzut postarea de mai jos azi. Am citit și „articolul” și am revenit cu feedback în comentariu. Pe scurt, le-am spus ce am scris și în paragraful de mai sus. Fără înjurături, fără insulte inutile, doar părerea unui utilizator care se așteaptă la ceva mai mult de la cel mai bun portal de știri. Răspunsul celor de la evz? Mi-au șters comentariul și mi-au interzis să mai comentez pe pagină. Cum, măi băieți, așa v-a învățat pe voi la școală să depășiți o criză? Atunci poftim încă una.

Deci așa stau lucrurile în presa românească. Eu nu pot să le urez celor de la Evenimentul Zilei decât să n-aibă niciodată bani să iasă pe print cu bârfele de mahala pe care le promovează drept știri. Hai pa!

Acest articol a fost publicat în oameni și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Două vorbe despre cel mai bun portal de știri

  1. sandra sarbu zice:

    La fel si cu adevarul.ro. Ce dume au lansat si aia in ultima vreme…

  2. mihai zice:

    sunt de acord. doar ca nu sunt singurii care fac asa, am observat ca in ultimul timp si realitea.net incepuse sa faca la fel, rtv.net – de la inceput a facut asa, si mai nou a inceput si antena3.ro sa bage din astea.
    e vorba strict de trafic, si de bani. in fond de salariul lor.

  3. wish2go zice:

    Jalnic…

  4. elena zice:

    si eu am comentat de multe ori pe fb despre articolelor lor pana cand nu am mai putut si le-am dat reject!

Lasă un răspuns

