(Cred că) Am scris o poezie

M-am trezit recitând mini-povestea de mai jos în timp ce-mi amestecam mecanic cafeaua. Nu știu dacă e chiar poezie și nu știu dacă e bună de ceva. Dar ziceți voi, că știți mai bine.

Alintătură

Ieri m-a umilit o căpșună,
Îmi făcea cu ochiul dintre un măr și o prună.
Am luat-o în brațe să o admir îndeaproape
Și mi-a șoptit cu o voce subțirică:
„Eu nu pot să te iubesc până nu-mi spui
Căpșunică”.

Acest articol a fost publicat în random și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la (Cred că) Am scris o poezie

  1. Aranjarea versurilor ți-a ieșit puțin, cu o rimă decentă pentru o strofă asimetrică. Dacă aveai puțină grijă la numărul silabelor din versuri astfel încăt asimetria să fie melodioasă, era chiar perfect.

    Legat de conținut: ‘dă fac? Și tu vrei copii? :)

  2. Cougar zice:

    io nu vreau să zic nimic decât că primăvara loveşte mârşav.

  3. raluk9306 zice:

    Ai fost nominalizata de catre mine la Very Inspiring Blogger Award. Mai multe detalii gasesti aici: http://ralucapancu.wordpress.com :)

Lasă un răspuns

